• سه‌شنبه / ۶ تیر ۱۴۰۲ / ۰۸:۱۷
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402040603191
  • خبرنگار : 50228

قول مساعد مدیرکل ورزش جهت رفع مشکلات سخت‌افزاری برخی باشگاه‌های خوزستان

قول مساعد مدیرکل ورزش جهت رفع مشکلات سخت‌افزاری برخی باشگاه‌های خوزستان

ایسنا/خوزستان دبیر هیات فوتبال خوزستان از قول مساعد مدیرکل ورزش استان جهت رفع مشکلات زیرساختی برخی از ورزشگاه‌های خوزستان خبر داد.

جلسه قرعه کشی مسابقات فوتبال لیگ برتر بزرگسالان استان خوزستان با حضور نایب رئیس و دبیر کل هیات فوتبال استان و نمایندگان باشگاه های حاضر در لیگ برگزار شد.

به گزارش ایسنا، علی قاسمی دبیرکل هیات فوتبال خوزستان در این مراسم، عنوان کرد: پهلوانی مهمتر از قهرمانی است و به همین دلیل است که در پایان فصل علاوه بر جام قهرمانی، جام اخلاق هم هست. ما از همه شما دوستان شناخت داریم و می دانیم شما از مدیران اخلاق مدار هستید.

وی افزود: هیات فوتبال استان خوزستان در ماههای اخیر اقدامات بسیار مهمی برای فوتبال استان انجام داده است. از جمله می‌توان به راه اندازی مرکز ایفمارک جهت تضمین سلامت شما و خانواده فوتبال اشاره کرد.

دبیرکل هیات فوتبال خوزستان بیان کرد: تیم های میزبان در رقابت ها باید یکسری امکانات فراهم کنند که در آیین نامه موجود است. می دانیم برخی از استادیوم ها از نظر زیرسازی و سخت افزاری مشکل دارند و در جلسه اخیر با آقای حمید بنی تمیم مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان نیز این موضوع را مطرح کردیم و او نیز قول مساعدت جهت رفع این مشکل در برخی از ورزشگاه ها را داد.

وی در ادامه گفت: مسئله آمبولانس و نیروی انتظامی از ضروریات برگزاری بازی ها هستند و در آیین نامه آمده و تامین آن نیز بر عهده تیم میزبان است. در بازی های حساس تر جهت برقراری نظم و امنیت تیم ها، هیات فوتبال استان خوزستان می تواند با مکاتبه با مسئولان امر جهت درخواست تعدادی مامور مبادرت کند.

همچنین منوچهر حیاتی نایب رییس هیات فوتبال خوزستان در این مراسم با در خواست از باشگاه برای بودن در کنار هیات فوتبال برای برگزاری هرچه بهتر این رقابت ها، اظهارکرد: تیم داری بسیار سخت است و خودمان به این موضوع واقف هستیم و دست تک تک شما را به گرمی می فشاریم که با وجود این سختی ها در کنار جوانان شهرستان هستید و تیم داری می کنید.

به گزارش ایسنا، مجید دهقان رئیس کمیته مسابقات هیات فوتبال نیز در خصوص گروه بندی و نحوه برگزاری رقابت ها و همچنین قراردادهای جدید بازیکنان و کادر فنی توضیحاتی ارائه کرد.

دهقان افزود: این مسابقات در دو گروه به صورت رفت و برگشت برگزار می شود و از هر گروه نیز ۲ تیم به مرحله بعد صعود خواهند کرد و ۴ تیم صعودکننده در یک گروه چهار تیمی به صورت رفت و برگشت به رقابت خواهند پرداخت و قهرمان مسابقات به لیگ مناطق کشور صعود می کند. همچنین از هر گروه یک تیم به لیگ دسته یک استان سقوط خواهد کرد.

وی خطاب به مدیران باشگاه ها گفت: با توجه به تغییرات در آیین نامه برگزاری مسابقات، حتما آیین نامه فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ مطالعه شود.

به گزارش ایسنا، گروه بندی رقابت ها به شرح زیر است:

گروه اول: آبی پوشان حمیدیه، ذوالفقار سوسنگرد، معین رامهرمز، بهمئی رامهرمز، فرهنگ رامهرمز، ایرانمهر خرمشهر، انصار ماهشهر و ستارگان آبی پوشان زیدون

گروه دوم: عقاب هندیجان، استقلال جوان سوسنگرد، استقلال مسجدسلیمان، پرسپولیس ویس، گسترش قلعه تل، پارس مبین بهبهان و فجر بندرامام خمینی(ره)

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha