• سه‌شنبه / ۹ خرداد ۱۴۰۲ / ۰۹:۱۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402030905878
  • خبرنگار : 50201

‍ شهردار هچیرود مطرح کرد

پیش بینی ۸۰ پروژه با هزینه بیش از ۲۳۰ میلیارد تومان در سال جاری

پیش بینی ۸۰ پروژه با هزینه بیش از ۲۳۰ میلیارد تومان در سال جاری

ایسنا/مازندران شهردار هچیرود گفت: تعداد ۸۰ پروژه عمرانی با هزینه ای بالغ بر ۲۳۵ میلیارد تومان در بودجه عمرانی شهر هچیرود پیش بینی شده است که ۳۰ پروژه در مرحله انتخاب پیمانکار است.

جعفر ردایی امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری جشنواره ورزش‌ها و تفریحات ساحلی "هچسا" با رویکرد جدید در تابستان امسال، اظهار کرد: کمیته هچسا در حال بررسی پیشنهادات و راهکارها است تا امسال این جشنواره به بهترین نحو برگزار شود.

وی با بیان اینکه در تابستان امسال، ۶ کیلومتر از ساحل شهر هچیرود به صورت روزانه پاکسازی خواهد شد، افزود: اجازه ورود خودرو به ساحل را نخواهیم داد و به ایستگاه‌های تفریحات آبی نیز در صورت تامین فضای پارکینگ و بکارگیری غریق نجات اجازه فعالیت خواهیم داد.

وی به پیش بینی احداث ۱۲ چشمه سرویس بهداشتی در سه نقطه ساحل در بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اشاره کرد و گفت: پارک های ساحلی موج دوجمان، صدف و نگین هچیرود و ساحل آرام کیا کلا در حال طراحی مدرن بوده که با مصالح و متریال مدرن ساخته خواهد شد.

شهردار هچیرود تصریح کرد: تعداد ۸۰ پروژه عمرانی در بودجه عمرانی سال ۱۴۰۲ برای شهر هچیرود با هزینه ای بالغ بر ۲۳۵ میلیارد تومان پیش بینی شده که ۳۰ پروژه در مرحله انتخاب پیمانکار بوده و مابقی تا پایان سال با طی تشریفات قانونی اجرایی خواهد شد.

ردایی ادامه داد: طرح هادی شهر هچیرود با پیگیری های فراوان شورای اسلامی شهر و همکاری معاونت عمرانی استانداری در کارگروه زیر بنایی به تصویب رسیده است و الگوی توسعه شهری، شبکه معابر و کاربری‌های اراضی بعد از دوماه برای تصویب نهایی به کارگروه ارائه خواهد شد.

وی یادآور شد: با توجه به سیاست جدید ابلاغی وزارت کشور در خصوص بلند مرتبه سازی در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر که دارای طرح هادی هستند، شهر هچیرود به عنوان یکی از شهرهای پایلوت استان در حال تهیه طرح و تصویب در شورای برنامه ریزی استان است.

شهردار هچیرود با بیان اینکه با تصمیم اعضای شورای اسلامی شهر تملک ۶ واحد تجاری در مرکز شهر در برنامه امسال قرار گرفته و به زودی پس از پرداخت حقوق مالکان این املاک تخریب خواهد شد، افزود: از مالکانی که در حاشیه خط انتقال گاز دارای اراضی کشاورزی قرار دارند درخواست می‌کنم با توجه به اینکه حریم قبلی تا یک هفتم کاهش پیدا کرده همکاری لازم جهت اجرای پروژه و نصب لوله های جدید را به عمل آورند تا امکان توسعه شهر و برخورداری مالکان از مزایای طرح‌ها میسر شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha