• جمعه / ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402012512563
  • منبع : نمایندگی سمنان

/فلسطین محور وحدت جهان اسلام/

راهپیمایی روز قدس موجب تضعیف اشغالگران و تقویت مقاومت می شود

راهپیمایی روز قدس موجب تضعیف اشغالگران و تقویت مقاومت می شود

ایسنا/سمنان امام جمعه موقت سمنان معتقد است که راهپیمایی پرشور روز قدس موجب تضعیف بیشتر اشغالگران و تقویت جبهه مقاومت شده است.

حجت‌الاسلام محمدعلی قدس پور ۲۵ فروردین ماه در نمازجمعه این هفته در مصلی بزرگ سمنان اظهار کرد: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی روز قدس به تضعیف بیشتر صهیونیست ها می انجامد.

وی از  رژیم غاصب اسرائیل به عنوان عامل امریکایی ها در منطقه نام برد و افزود: صهیونیست ها برای پیاده سازی و اجرای نقشه های آمریکا به وجود آمده بودند اما امروز در فلاکت به سر می برند.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه از منظر استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی بهترین سرمایه‌گذاری آمریکا در منطقه بود گفت: صهیونیست ها برای دفاع از منافع آمریکایی ها در خاورمیانه بوجود آمده بودند که امروز به فلاکت افتاده اند.

وی با بیان اینکه اسرائیل امروز از درون دچار فروپاشی است ادامه داد: حمایت های مردم مسلمان از فلسطینی ها و راهپیمایی روز قدس باعث تضعیف بیشتر این رژیم غاصب شده است.

امام جمعه موقت سمنان به نقش  راهپیمایی روز قدس و تاثیر آن بر مقاومت پرداخت و خاطرنشان کرد: حضور امت اسلامی در راهپیمایی روز قدس و حمایت آنها از آرمان فلسطین نشانه هوشیاری آنان نسبت به آرمانی پایدار در جهان اسلام است.

وی با اشاره به رهنمود رهبر معظم انقلاب درباره نابودی زودتر از پیش رژیم صهیونیستی، گفت: رهبر معظم انقلاب پیش از این نیز فرموده بودند هزینه مقاومت بیشتر از تسلیم شدن است و این نشانه حکمت رهبر معظم انقلاب است.

حجت الاسلام قدس پور ادامه داد: اکنون رژیم صهیونیستی از هرگونه فعالیت نظامی در جبهه مقاومت هراس دارد و منطق رهبر معظم انقلاب در تداوم مقاومت پاسخ داد و صهیونیست‌ها بیشتر از هر زمانی در هراس هستند.

وی با اشاره به خط و نشان کشیدن برخی علیه ایران اسلامی در جریان فتنه اخیر که مدعی بودند کار نظام اسلامی تمام است، افزود: عده ای داشتند احمقانه رییس جمهور و شورا برای بعد از شکست نظام اسلامی تعیین می کردند، در حالی که نیرو و اداره خداوند را درنظر نگرفتند.

حجت الاسلام قدس پور با اشاره به برخی تحلیل‌های مسوولان اروپایی درباره آمریکا مبنی بر اینکه آمریکا ثابت کرده که متحد نمی خواهد، افزود: حتی آلمان به دنبال خارج‌کردن سربازان آمریکایی از این کشور است، زیرا فروپاشی تک‌قطبی بودن آمریکا آغاز شده است.

وی با اشاره به آغاز فرآیند فروپاشی و کاهش ارزش دلار امریکا گفت: امریکا به عنوان قدرت بزرگ اقتصادی دنیا قادر به تامین برخی از نیازهای خود نیست.

حجت الاسلام قدس پور، با اشاره به اینکه فردا اولین روز اجرای طرح حجاب و عفاف از سوی پلیس اعلام شده را شنبه " امیدواری " تلقی کرد و اظهار کرد: بنده فردا را به نام " عدم انفعال پلیس " نام گذاری می کنم و خطاب به مسئولان گفت : شما با فراجا تماس بگیرید و از آنان به خاطر اجرای این طرح تشکر کنید و قوت قلبی برای آن ها باشید و بگذارید پلیس نه به واسطه قانون بلکه با آن اعتقادی که دارد ، رو به جلو حرکت کند .

امام جمعه موقت سمنان بر همکاری سایر دستگاه ها منجمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پلیس تاکید کرد و افزود: می بایست جلوی این منکر را گرفت و انجام این کار بسیار ارزشمند است و مردم با پلیس در اجرای هرچه بهتر این طرح همکاری و همیاری داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha