• جمعه / ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۰:۴۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402012512361
  • منبع : نمایندگی سمنان

/فلسطین محور وحدت جهان اسلام/

برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در استان سمنان

برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در استان سمنان
عکس مربوط به راهپیمایی روز قدس در سالهای قبل در سمنان است

ایسنا/سمنان آیین راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان در سمنان و بسیاری از نقاط این استان آغاز شد.

راهپیمایی روز جهانی قدس در مرکز استان با حضور پرشور مردم ولایی و روزه دار سمنان دقایقی پیش از میدان امام رضا(ع)، به سمت میعادگاه‌ نمازجمعه و مصلی بزرگ این شهر آغاز شد.
مردم روزه‌دار سمنان در لحظات آغازین راهپیمایی با سردادن شعارهای نظیر"مرگ بر آمریکا"و "مرگ بر اسرائیل"و...، حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را اعلام و بار دیگر انزجار خود را از رژیم اشغالگر قدس فریاد می‌زنند.
به گزارش ایسنا؛ هر لحظه، گروه ها و اقشار مختلف مردم خداجوی سمنان در مسیر راهپیمایی به جمع راهپیمایان اضافه می شوند.
همچنین حجت الاسلام و المسلمین شیرازی جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و معاونین استاندار، رئیس کل دادگستری استان، دادستان مرکز استان، فرمانده سپاه قائم استان، فرماندهی انتظامی استان، روسای دانشگاه ها و رئیس جهاددانشگاهی استان، مدیرکل بازرسی استان، رئیس شورای هماهنگی استان،مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان ،مدیران شهری و محلی و اعضای شورای شهر و... نیز در بین راهپیمایان دیده می‌شوند.
راهپیمایی روز جهانی قدس علاوه بر سمنان، در ۵۱ نقطه دیگر استان و از جمله در شهرهای شاهرود، دامغان، گرمسار، مهدیشهر، سرخه، آرادان، میامی، بسطام، مجن، امیرآباد، دیباج، ایوانکی، کهن آباد، شهمیرزاد،درجزین،کالپوش، بیارجمند، کلاته رودبار، کلاته خیج، رویان، فولادمحله و بسیاری از شهرها و دهستان های دیگر این استان آغاز و یا تا دقایقی آغاز خواهد شد.

تشکل ها و گروه های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی استان طی روزهای اخیر با صدور بیانیه هایی مردم را به حضور در راهپیمایی روز قدس و حمایت از محور مقاومت فراخواندند.
انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha