• پنجشنبه / ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۰:۴۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402012411844
  • منبع : نمایندگی سمنان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خبر داد:

راهپیمایی روز جهانی قدس در ۵۲ نقطه استان سمنان

راهپیمایی روز جهانی قدس در ۵۲ نقطه استان سمنان
عکس تزئینی ست

ایسنا/سمنان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان از برنامه ریزی برای برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس در ۵۲ نقطه این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین خرمیان 24 فروردین ماه در گفت و گو با ایسنا ضمن دعوت از عموم مردم استان برای حضور در این راهپیمایی اظهار کرد: مردم استان سمنان هماره در حمایت از مردم مظلوم فلسطین حضوری چشمگیر داشتند.

وی با بیان اینکه راهپیمایی امسال با شعار محوری فلسطین محور وحدت جهان اسلام، قدس در آستانه آزادی برگزار می شود ادامه داد: راهپیمایی فردا در مناطق مختلف استان در ساعات متفاوتی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برپایی این راهپیمایی دشمن شکن در مرکز استان گفت: راهپیمایان و نمازگزاران اسمنانی فردا از میدان امام رضا(ع) به سمت مصلی نمازجمعه راهپیمایی و در نمازجمعه مرکز استان حضور به هم می رسانند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس در سمنان از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح آغاز می شود.

وی به مسیر راهپیمایان در شهر شاهرود اشاره کرد و ادامه داد: راهپیمایی روز قدس در شاهرود ساعت ۱۰ صبح از مسجد موسی بن جعفر(علیهما السلام) (ابتدای بلوار شهید آیت الله مصطفی خمینی –چهار راه دادگستری  به سمت مصلای نماز جمعه برگزار می شود.

خرمیان با بیان اینکه راهپیمایی فردا در دامغان و گرمسار نیز ساعت ۱۰ و ۳۰ برگزار می شود گفت: راهپیمایی فردا در دامغان از میدان شهدا به سمت مصلی نمازجمعه برگزار خواهد شد و در گرمسار نیز از میدان انقلاب اسلامی به سمت مسجد جامع این شهر برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه راهپیمایی مردم در میامی نیز ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از میدان بسیج به سمت مصلی نماز جمعه خواهد بود افزود: روزه داران مهدیشهری نیز از ساعت ۱۱ و از میدان ولی عصر (عج) بسمت مصلی نماز جمعه این شهر راهپیمایی می کنند.

وی با بیان اینکه در شهرستان آرادان راهپیمایی از ۱۰ و ۴۵ دقیقه آغاز می شود اضافه کرد: مردم این شهرستان مسیر میدان امام خمینی (ره) به سمت مصلی نمازجمعه را راهپیمایی می کنند.

حجت الاسلام خرمیان از برپایی راهپیمایی روز قدس در سرخه از ساعت ۱۰ و نیم خبر داد و اظهار کرد: مردم سرخه نیز از میدان ولیعصر(عج) به سمت حسینیه شهدای سرخه راهپیمایی می کنند.

وی با بیان اینکه راهپیمایی فردا در همه شهرهای دیگر استان و برخی مناطق روستایی نیز برگزار می شود افزود: راهپیمایی روز قدس علاوه بر مراکز هشت شهرستان در ۴۴ نقطه دیگر استان نیز برگزار می شود.

وی با اشاره به تاکیدات امام راحل و رهبری معظم انقلاب برای حضور در راهپیمایی روز قدس ادامه داد: آثار فکری امام خمینی ( رضوان الله تعالی علیه) که منشاء در ایجاد تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی ظهور امام زمان(عج) ، بیداری اسلامی را با شعار پربرکت دفاع از مستضعفین عالم و به صورت نمادین فلسطین عزیز بروز و ظهور پیدا کردوبعد از امام راحل هدایت این مسیر توسط رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) ثمراتی را در برداشته که تمامی ابرقدرت های جهان را به زانو در آورد و میوه های درخت امید برای مستضعفین جهان بارور شد..

وی بر لزوم اقشار مختلف مردم در راهپیمایی فردا تاکید و تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا دانش آموزان، دانشجویان و فرهنگیان و اقشار مختلف مردم و.. در این حماسه بزرگ حضوری پرشور داشته باشند.
وی به هتک حرمت مسجدالاقصی از سوی صهیونیست ها در هفته های اخیراشاره و خاطرنشان کرد: بی تردید حمله وحشیانه و جنایتکارانه اخیر رژیم اشغالگر صهیونیستی به مسجد الاقصی گویای از ترس و استیصال  آنها در مقابل  انتفاضۀ نوین و حضور حماسی و شجاعانه نسل جوان فلسطین در میدان مقاومت است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha