• چهارشنبه / ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ / ۰۷:۲۷
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402011606641
  • خبرنگار : 71145

جنگنده‌های اشغالگران مقرهای مقاومت در غزه را هدف قرار دادند

جنگنده‌های اشغالگران مقرهای مقاومت در غزه را هدف قرار دادند

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی صبح امروز، چهارشنبه پنجم آوریل چندین مقر وابسته به مقاومت فلسطین در غزه را هدف گرفتند.

به گزارش ایسنا، خبرنگار خبرگزاری فلسطین الیوم اعلام کرد، جنگنده‌های اسرائیلی با چندین موشک دو مقر مقاومت در غرب و جنوب غزه و نیز یک مقر در مرکز غزه را بمباران کردند. 

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی دست‌کم دو موشک را به مقر آموزشی گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی حماس در غرب اردوگاه آوارگان نصیرات در مرکز غزه شلیک کردند.

همچنین به گفته شاهدان عینی، جنگنده‌های اسرائیلی چندین موشک را نیز به مقر آموزشی وابسته گردان‌های القسام در جنوب غرب غزه شلیک کردند که تلفاتی نداشتند.

رسانه‌های عبری نیز در تایید این خبر گزارش دادند، جنگنده‌های اسرائیلی حمله به اهدافی در غزه را آغاز کردند.

آویخای ادرعی سخنگوی ارتش اسرائیل مدعی شد، جنگنده‌های اسرائیل مقرهای تولید سلاح،‌ ساخت و ذخیره سازی تجهیزات نظامی در مرکز غزه که متعلق به حماس هستند، را هدف گرفتند.

سایت العهد لبنان نیز گزارش داد، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مقر ابو جراد در جنوب غزه را بمباران کردند؛ اما سامانه‌های پدافند هوایی مقاوت به مقابله با آنها پرداختند.

این حملات در پی شلیک صبح امروز چندین موشک از غزه به سمت شهرک‌های اطراف باریکه غزه انجام گرفته است.

مقاومت فلسطین امروز در واکنش به تجاوزهای ارتش اشغالگر به اعتکاف‌کنندگان فلسطینی در مسجد الاقصی و بازداشت ۵۰۰ تن از آنها و انتقال‌شان به مراکز بازجویی دست به حملاتی موشکی زد.

یک منبع امنیتی گفت، شش موشک دست‌کم از غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک شد و ارتش مدعی شده پنج موشک از غزه به مناطق اسرائیلی شلیک شده که همگی به واسطه پدافند هوایی رهگیری شده است.

حازم قاسم، سخنگوی حماس در این باره تاکید کرد: حمله صهیونیست‌ها به غزه تلاشی شکست خورده برای بازداشتن غزه از ادامه پشتیبانی‌اش از ساکنان قدس و کرانه باختری است.

او اشاره کرد: ملت و مقاومت فلسطین در غزه شمشیری برای قدس و سپری برای آن خواهند بود و این بمباران هرگز ما را نمی‌هراساند و بلکه پایبندی ما را به حق خود در یاری به مسجد الاقصی و قدس شریف بیشتر می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha