• دوشنبه / ۸ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۱:۳۶
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1401120805599
  • خبرنگار : 71404

بازدید از نمایشگاه ساترا با قابلیت واقعیت مجازی

بازدید از نمایشگاه ساترا با قابلیت واقعیت مجازی

رویدادها و بخش‌های مختلف نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر با قابلیت واقعیت مجازی شدنی شد.

به گزارش ایسنا به نقل از ستاد خبری نمایشگاه رصتا، مهدی حاج محمود عطار، از اعضای تیم تولید مجموعه انیمیشن‌های «دیرین دیرین» و رییس هیات مدیره فناوران نیک‌اندیشان اعلام کرد: شرکت فناوران نیک‌اندیشان با برخورداری از فناوری که تاکنون به صورت انحصاری در اختیار چهار کشور کره، ژاپن، چین و آمریکا بوده، نسبت به پخش زنده رویدادها و بخش‌های مختلف نمایشگاه رصتا در قالب واقعیت مجازی اقدام می‌کند.

وی گفت: علاقه‌مندان با نصب برنامه کاربردی دوبینو و تهیه تجهیزات لازم می‌توانند نمایشگاه رصتا را به صورت واقعیت مجازی تجربه کنند و از حضور مجازی در این نمایشگاه لذت ببرند.

بازدید از نمایشگاه ساترا با قابلیت واقعیت مجازی

عطار افزود: چند IPTV در ایران فعالیت می‌کنند که مجوز پخش زنده دارند و ما با یکی از ایشان تفاهمنامه همکاری داریم تا بتوانیم به شکل قانونی پخش زنده داشته باشیم.

او با اشاره به اینکه صاحبان این عینک‌ها می‌توانند از سراسر کشور و حتی جهان در جریان نمایشگاه رصتا قرار بگیرند، اظهار کرد: ما با همکاری IPTV فام نمایشگاه را پوشش آنلاین می‌دهیم و به مردمی که نمی‌توانند حضوری در نمایشگاه باشند لینکی می دهیم که بتوانند اپلیکیشن ما را دانلود کرده و به این پوشش آنلاین دسترسی داشته باشند. طبق تحقیقاتی که کردیم حدود پنج و نیم میلیون نفر در ایران خودشان هم اکنون عینک‌های واقعیت مجازی را دارند.

به گزارش ایسنا، نخستین نمایشگاه «رصتا» از تاریخ یازدهم الی چهاردهم اسفند ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و آشنایی با این نمایشگاه می‌توانند به تارنمای سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی به نشانی satra.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha