• سه‌شنبه / ۲ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۳:۰۵
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401120201264
  • خبرنگار : 50491

در آستانه نوروز؛

طرح «استقبال ایمن از بهار» در گلستان کلید خورد

طرح «استقبال ایمن از بهار» در گلستان کلید خورد

ایسنا/گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان از آغاز طرح استقبال ایمن از بهار در طول راه‌های استان در آستانه فرا رسیدن سال نو خبر داد.

عادل مصدقی امروز شنبه ۲ اسفند در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: طرح استقبال ایمن از بهار در آستانه نوروز ۱۴۰۲ در طول راه‌های شریانی به‌ویژه در محور گرگان به آق‌قلا(محدوده فرودگاه) اجرا می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه مدت زمان کوتاهی تا سال نو و آغاز سفرهای نوروزی باقی مانده با اجرای طرح ضربتی راهداری محوری درطول راه‌های شریانی و اصلی، به استقبال ایمن از مسافران نوروزی خواهیم رفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان تأکید کرد: در طرح استقبال ایمن از بهار راهداران تا قبل از سفرهای نوروزی نسبت به انجام عملیات راهداری از قبیل لکه‌گیری هندسی و اصولی آسفالت سطح راه‌ها، مرمت گاردریل‌ها، خط کشی راه‌ها، تعویض تابلو و علائم، رنگ‌آمیزی پایه‌های تابلوها، جمع‌آوری نخاله و زباله از حریم راه‌ها و پاکسازی و زیباسازی جاده‌ها اقدام می‌کنند.

مصدقی، تعمیر چراغ‌های چشمک‌زن،آشکارسازی سرعت‌گیرها با بازتاب چشم گربه‌ای و رنگ‌آمیزی آنها، شستشوی مستمر تابلوها، تعویض بشکه‌های ایمنی شکسته و میله‌های ترافیکی فرسوده و سایر امور مرتبط در طول راههای اصلی و شریانی را از جمله دیگر اقدامات طرح استقبال ایمن از بهار در سطح استان برشمرد.

وی با بیان اینکه طول راه‌های اصلی و بزرگراهی استان گلستان بالغ بر یک هزار کیلومتر است، خاطرنشان کرد: این طرح به‌طور مستمر تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان با تأکید بر اینکه مهمترین محور فعالیت‌های راهداری قبل از سفرهای نوروزی، ایمن‌سازی، زیباسازی و منظرآرایی راه‌ها است، یادآور شد: طرح راهداری نوروزی از ۲۰ اسفندماه در سطح استان شروع می‌شود و تا ۲۰ فروردین ادامه دارد و این اقدامات موجب ایجاد جاده‌ای امن برای کاربران جاده‌ای و تسهیل در عبور و مرور می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha