• جمعه / ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ / ۲۱:۰۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401112821470
  • خبرنگار : 50549

فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی گفت:

اگر بصیرت نیروی انتظامی وجود نداشت ممکن بود بار دیگر ولایت به فراموشی سپرده شود

اگر بصیرت نیروی انتظامی وجود نداشت ممکن بود بار دیگر ولایت به فراموشی سپرده شود

ایسنا/خراسان رضوی فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی گفت: اگر بصیرت همکاران در نیروی انتظامی نبود شاید تاریخ بار دیگر تکرار می‌شد و با به سر نیزه کردن قرآن‌ها دوباره ولایت به فراموشی سپرده می‌شد.

سردار محمد کاظم تقوی در اختتامیه چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن خانواده‌های کارکنان و بانوان شاغل فراجا  که لمروز، ۲۸ بهمن‌ماه در هتل پارس مشهد برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن مبعث نبی مکرم اسلام(ص) اظهار کرد: امروز افتخار داریم که قرآنیان در نظام مقدس جمهوری اسلامی، در نیروی انتظامی پرچمدار قرآن و ولایت بوده، هستند امید به خدا خواهند بود.

وی افزود: اگر بصیرت خانواده‌های قرآنی نیروی انتظامی در فتنه پنج ماه اخیر وجود نداشت قطعاً نمی‌توانستیم در صحنه رزم، مقابله و پیکار فتنه به خوبی عمل کنیم. اگر بصیرت همکاران در نیروی انتظامی نبود شاید تاریخ بار دیگر تکرار می‌شد و با به سر نیزه کردن قرآن‌ها دوباره ولایت به فراموشی سپرده می‌شد.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: اگر این محافل و مراسم قرآنی نبود قطعاً شاهد تعدادی غرب‌گرای بی‌هویت بودیم که به قرآن جسارت کردند؛ آنان که آمدند به خیابان‌ها و هم نوای غربی‌ها را سر دادند، اما این محافل و پرورش دهندگان مکتب امام(ره) بود که حماسه خلق کردند و بار دیگر دیدیم که در بیست و دوم بهمن چه حضوری رقم خورد

تقوی اضافه کرد: حضور مردم در راهپیمایی امسال به گواهی دوست و دشمن مثل و همانندی در چند سال گذشته نداشت. آن هم در شرایطی که همه بلندگوهای دشمن در پی جدا کردن امت از امام(ره) بود و می‌خواستند بین مردم و انقلاب فاصله بیاندازند.

وی ادامه داد: امروز مفتخرم به عنوان کوچکترین سرباز در نیروی انتظامی میزبان قرآنیان باشم و امیدوارم خانواده نیروی انتظامی همان‌گونه که قرآنی بودند، قرآنی بمانند و در راستای بسط و توسعه قرآن مقابل دنیای غرب که در پی جلوگیری از بسط مفاهیم قرآنی است، بایستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha