• پنجشنبه / ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۰:۰۵
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1401112720583
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

صدور ۸۰۰۰ صورتحساب خوش مصرفی برق برای مشترکان مهرستانی

صدور ۸۰۰۰ صورتحساب خوش مصرفی برق برای مشترکان مهرستانی

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر امور برق شهرستان مهرستان بیان کرد: هشت هزار و ۵۶۷ صورتحساب مشترکین این شهرستان معادل ۶۵ درصد، خوش مصرف هستند و الگوی مصرف را رعایت کرده اند.

میلاد قرائی در گفت وگو با ایسنا- افزود: همچنین چهار هزار و ۶۴۶ صورتحساب در بخش پر مصرف و ۶۶ صورتحساب در بخش کم مصرف هستند.

وی با بیان اینکه ۱۳ هزار و ۲۷۹ صورتحساب خانگی در آخرین دوره قرائت آذر و دی ماه در این شهرستان صادر شده است، گفت: حدود ۶ هزار و ۷۰۰ صورتحساب معادل ۵۰ درصد، مشترکین این شهرستان بین صفر تا ۵۰ هزار تومان بوده است.

مدیر امور برق شهرستان مهرستان ادامه داد: صورتحساب هزار و ۱۸۸ مشترک (۹ درصد) بین ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومان، صورتحساب سه هزار و ۲۷۷ مشترک (۲۴ درصد) بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان، صورتحساب هزار و ۴۹۱ مشترک (۱۱ درصد) بین ۵۰۰ تا یک میلیون تومان، صورتحساب ۶۲۰ مشترک (پنج درصد) بین یک تا پنج میلیون تومان و صورتحساب دو مشترک بیش از پنج میلیون تومان (دارای بدهی قبلی) است.

وی در ادامه با بیان اینکه پیک تابستان سال جاری شهرستان مهرستان حدود ۱۶ مگاوات بوده است گفت: با توجه به موج سرمای دی ماه سال جاری در استان و به دنبال آن این شهرستان، مصرف برق این منطقه افزایش بی سابقه‌ای یافت؛ به گونه ای که پیک زمستان سال جاری مهرستان حدود ۲۱ مگاوات ثبت شده است‌.

قرائی اظهار کرد: با توجه به افزایش بی سابقه مصرف برق، خط ۲۳۰ فوق توزیع منطقه سراوان _ سوران _ مهرستان در تاریخ ۲۴/ ۱۰/ ۱۴۰۱ دچار قطعی شد که مشکلاتی را برای مردم این منطقه به همراه داشت.

مدیر امور برق شهرستان مهرستان در ادامه به اقدامات مهم انجام شده این امور اشاره کرد و افزود: پروژه برق‌رسانی به واحدهای نهضت ملی مسکن با اعتبار ۲۴ میلیارد ریال و پروژه تعویض شبکه سیمی به کابل خودنگهدار با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال از جمله اقدامات مهم در حال انجام امور برق شهرستان مهرستان است.

وی ادامه داد: همچنین ۹ پروژه مهم با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال در بخش های اصلاح، توسعه و احداث شبکه برق توسط پرسنل این امور انجام و در دست انجام است.

قرائی گفت: نصب هزار و ۲۰۶ دستگاه چراغ روشنایی، نصب یک دستگاه بوستر، ۱۶ دستگاه پست و ۳۳ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط از جمله حجم این تعداد پروژه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha