• یکشنبه / ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۴:۳۸
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1401112317761
  • خبرنگار : 50294

نمایندە ولی فقیە در کردستان:

ضرورت توجە رسانەها بە مسئلە مقابلە با آسیب‌های اجتماعی

ضرورت توجە رسانەها بە مسئلە مقابلە با آسیب‌های اجتماعی

ایسنا/کردستان نمایندە ولی فقیە در کردستان یکی از بهترین محورهای یازدەگانە هشتمین جشنوارە رسانەای ابوذر را محور مقابلە با آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و گفت: رسانەها باید بیش از پیش بە این مسئلە بپردازند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز (۲۳بهمن) در مراسم اختتامیە هشتمین جشنوارە رسانەای ابوذر اظهار کرد: خوشبختانە محورهای خوبی برای هشتمین جشنوارە رسانەای ابوذر طراحی شدە و محورهای عامی است.

وی عنوان کرد: یکی از بهترین محورهای یازدەگانە این جشنوارە، محور مقابلە با آسیب‌های اجتماعی کە امیدواریم خارج از این جشنوارە هم ادامە پیدا کند و بیش از پیش بە آن پرداختە شود.

نمایندە ولی فقیە در کردستان اضافە کرد: متاسفانە در استان کردستان آسیب‌های اجتماعی زیادی وجود دارد کە از جملە آن می‌توان بە طلاق، حاشیەنشینی و زنان سرپرست خانوار اشارە کرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از محورهای مهم اساسی در این جشنوارە محور "دستاوردهای انقلاب اسلامی" است کە اتفاق بسیار خوبی است کە رخ دادە است.

حجت‌الاسلام پورذهبی خاطرنشان کرد: امید و نشاط آفرینی یکی از مسائل مهمی است کە رهبر انقلاب اسلامی هموارە بر آن تاکید و ناامید کردن مردم را جزو گناهان نابخشودنی می‌داند.

وی در ادامە پیوست‌هایی را برای اهالی رسانە مطرح و یادآور شد: پیوست اول معنویت است، لذا جامعە ما جامعەای اخلاقی است و امروزە اخلاق‌گرایی در رسانەهای غربی دچار مشکلات بسیاری است کە رسانەهای ما نباید نسبت بە این مهم بی‌توجە باشند و باید تاثیرگذاری معنوی داشتە باشند

نمایندەولی فقیە در کردستان دومین پیوست را عمق و دقت رسانەها در نشر اخبار عنوان کرد و افزود: گاهی اوقات شاهد بی‌دقتی، آمار غلط و مطلب بی‌محتوا در رسانەها هستیم و باید عمق و دقت در رسانەها لحاظ شود.

وی سومین مسئلە در نشر اخبار زیبایی و جذابیت عنوان کرد و گفت: اخبار باید یک شاکلە زیبا و جذاب داشتە باشد تا مخاطب را جذب و مطلب را دنبال کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha