• چهارشنبه / ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۶:۳۰
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1401111915206
  • خبرنگار : 50026

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

آرمان‌های انقلاب اسلامی با رفع موانع تحقق می‌یابد

آرمان‌های انقلاب اسلامی با رفع موانع تحقق می‌یابد

ایسنا/خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: تحقق کامل آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی منوط به رفع موانع و تلاش همگانی است. 

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، امروز چهارشنبه ۱۹ بهمن در دیدار رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، اظهار کرد: انسان با ابعاد مختلفی که در زندگی خود دارد باید به دنبال تولید باشد و در این موضوع حکمتی است که براساس آیات قرآن کریم خداوند انسان را در زمین قرار داده تا زمین را آباد کند.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: در گذر تاریخ دعوت همه انبیا و پیامبران به رشد و تکامل انسان بوده اما همواره هواهای نفسانی و افراد ابله سرنوشت انسان را برعهده گرفتند و مانع ایجاد کردند؛ تاریخ قبل و بعد از اسلام این گونه بوده و خداوند متعال انقلاب اسلامی را در این مقطع قرار داد که سرنوشت جهان تغییر کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه آرمان‌های انقلاب در بُعد مادی و معنوی مشخص است، افزود: فاصله رسیدن به این آرمان‌ها زیاد نیست اما تحقق هر آرمانی مشروط به دو شرط وجود مقتضی و دیگری نبود مانع است.

وی اظهار کرد: همچون گذشته تاریخ با مانع روبرو هستیم، اما براساس وعده‌های الهی در قرآن کریم و روایات ائمه اطهار(ع)، شرایط این انقلاب آخر زمانی با تمام گذشته تاریخ فرق می‌کند و این است که ما مانع را برخواهیم داشت.

عبادی گفت: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اقدام به ترور افراد موثر کردند، بعد از آن با واسطه قرار دادن صدام، نصف جهان علیه ما وارد جنگ شده و پس از آن نفوذ در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها به گونه‌ای بود که به اهداف خود نرسیم.

وی با بیان اینکه فاصله زیاد نیست اما مانع بوده و هر زمان مانع را برداریم به اهدافمان خواهیم رسید، تصریح کرد: در گذشته به اسم حزب، گروه و طایفه در کشور، دولت، مجلس و قوه قضاییه و مردم هر کدام یک سخن را بیان کرده و این شرایط نامساعد برای دشمن به گونه‌ای شد که در همین سال‌های اخیر برای سقوط نظام جمهوری اسلامی زمان مشخص می‌کردند.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: دشمنان تصور نمی‌کردند که مجلس، قوه قضاییه و دولت انقلابی برخلاف میلشان روی کار بیاید و مردم نیز همیشه در صحنه‌های مختلف از مسئولان جلوتر هستند و براین اساس موانع پیش‌روی انقلاب را برخواهیم داشت و به آرمان انقلاب اسلامی که راه نجات بشریت بوده، دست خواهیم یافت.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha