• جمعه / ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۶:۴۹
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401111411112
  • منبع : نمایندگی اردبیل

کارکنان جهاددانشگاهی اردبیل با آرمان‌های امام و شهدا تجدید بیعت کردند

کارکنان جهاددانشگاهی اردبیل با آرمان‌های امام و شهدا تجدید بیعت کردند

ایسنا/اردبیل جهادگران جهاددانشگاهی استان اردبیل در اولین روز از آغاز دهه مبارک فجر با حضور در گلزار شهدای گمنام با آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدای والامقام تجدید بیعت کردند.

 در این مراسم که با حضور رئیس و جمعی از معاونان، مدیران و جهادگران جهاددانشگاهی ‌استان اردبیل برگزار شد، شرکت‌کنندگان با اهدای گل، عطرافشانی و قرائت فاتحه و زیارت‌نامه شهدا، از مقام شامخ شهدای انقلاب و رشادت‌های آنان تجلیل کردند و یادشان را گرامی داشتند.

در این مراسم رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر افزود: شهیدان سندهای افتخار و ارمغان آورنده عزت، آزادی، استقلال در کشور و ملت هستند.

مهران اوچی اردبیلی اظهار کرد: خون شهیدان، باعث بقا و ماندگاری نظام اسلامی شد به همین خاطر همه ما مدیون آنان هستیم و باید همان گونه که شهدا برای اهداف کشور تلاش کردند ما نیز باید با بکارگیری رهنمودهای مقام معظم رهبری، آرمان‌های شهدای گرانقدر و با وحدت و مدیریت جهادی برای تحقق اهداف و سرافرازی کشور تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه حضور بر مزار شهدا و قدردانی از فداکاری آنان محدود به زمان خاصی نیست، اظهار داشت: تجدید بیعت با شهدا ضمن آرامش بخشی به فرد موجب یادآوری از جان گذشتگی‌های آنان و بستن عهدی دوباره با آنان برای حفظ و صیانت از ا نقلاب اسلامی که جوانان کشور جان‌شان را برای بقای آن فدا کردند، می‌شود.

مهران اوچی اردبیلی، اقتدار، عزت و امنیت کشور را مدیون فداکاری‌های شهدا و ایثارگران دانست و خاطرنشان کرد: حضور اقشار مختلف مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ آرمان های آن نقش بسزایی داشته است به همین خاطر مسئولان باید تمام تلاش خود را برای تامین رفاه و امنیت جامعه به کار گیرند.

 وی با بیان اینکه ما به عنوان ادامه دهنده راه شهدا باید در راه سربلندی و تحقق اهداف و آرمان های انقلاب گام برداریم تصریح کرد: ایران اسلامی هم اکنون به برکت انقلاب اسلامی، با افتخار پله های ترقی را طی می کند و یکی از کشورهای امن منطقه و جهان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha