• پنجشنبه / ۶ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۰:۳۰
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1401110604534
  • منبع : نمایندگی کردستان

در پی بارش ناگهانی برف

تمام معابر شهر سنندج برفروبی و نمک پاشی شد

تمام معابر شهر سنندج برفروبی و نمک پاشی شد

ایسنا/کردستان معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: در پی بارش ناگهانی برف تمام معابر سطح شهر توسط تیم‌های ستاد برفروبی شهرداری سنندج برف‌روبی و نمک پاشی شد.

عرفان فتحی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: همزمان با شروع ناگهانی برف از ساعت ۳ نصف شب گذشته برفروبی و نمک‌پاشی در سطح معابر شهر شروع شده است و این روند ادامه دارد.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی دقیقی درمورد بارش برف در سنندج نشده بود، افزود: تمام نیروهای ستاد برفروبی شهرداری سنندج در آماده‌باش کامل بودند.
معاون خدمات شهری شهرداری سنندج با تاکید براینکه تمام توان و تجهیزات در راستای خدمات رسانی هرچه بهتر به شهروندان در قالب ستاد برفروبی پای کار آمده است، بیان کرد: میادین اصلی، برفروبی معابری که منتهی به مراکز خدمات اضطراری مانند بیمارستان، فوریت‌های پزشکی، آتش‌نشانی و... اولویت ستاد برفروبی شهرداری سنندج است.
وی خاطرنشان کرد: ۱۳۸ مخزن نمک و ماسه که از زمان آغاز فعالیت ستاد برفروبی شهرداری در نقاط مستعد خطر در سطح شهر تعبیه شده طی روزهای اخیر شارژ و در اختیار شهروندان است.
وی گفت: ۳۰۰ نیرو و ۱۱۵ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین ستاد برفروبی در سطح شهر از بامداد امروز مشغول برفروبی و نمک‌پاشی معابر هستند.
معاون خدمات شهری شهرداری سنندج افزود: با توجه به اینکه بسیاری از معابر سطح شهر سنندج، شیب‌دار هستند این معابر در اولویت پاکسازی و برفروبی قرار دارند.
وی در پایان اظهار کرد: شهروندان از ترددهای غیرضروری در سطح شهر پرهیز کنند تا ماشین‌آلات برفروبی این شهرداری بتوانند نسبت به پاکسازی و برفروبی معابر اصلی سطح شهر اقدام کنند.  
گفتنی است؛ بارش برف هم‌اکنون در سطح شهر ادامه دارد و براساس آخرین اعلام سازمان هواشناسی سامانه بارشی جدید از اوایل هفته آینده وارد استان و احتمال بارش برف و باران در نقاط مختلف به ویژه مرکز استان وجود دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha