• یکشنبه / ۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۲:۱۱
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1401110201223
  • خبرنگار : 50228

بختیاری‌زاده:

باشگاه‌های ایرانی در انتظار نتیجه نگرفتن فولاد در آسیا هستند!

باشگاه‌های ایرانی در انتظار نتیجه نگرفتن فولاد در آسیا هستند!

ایسنا/خوزستان پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت: با نکونام هم ‌عقیده‌ام که در این مقطع حساس که فولاد نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است هیچ باشگاهی با فولاد همکاری نمی‌کند، ضمن این که به نظرم با نوع عملکردی که از این باشگاه‌ها می‌بینیم گویا در انتظار نتیجه نگرفتن باشگاه فولاد هستند.

سیاوش بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص انتقاد جواد نکونام از نحوه عقد قرارداد با بازیکنان خارجی در این باشگاه و نامشخص بودن تکلیف جذب بازیکن برای تقویت تیم جهت حضور مقتدرانه در ادامه لیگ و لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: با توجه به سابقه حدود ۲۸ ساله باشگاه فولاد شاهد بودیم که فولاد در تمامی این سال‌ها از ساختار مدیریتی بسیار قوی برخوردار بوده است و یکی از باشگاه‌های مدرن و پیشرفته فوتبالی در تمام امور حرفه‌ای در بین باشگاه‌های ایرانی بوده و نیز الگویی خوب برای فوتبال ایران بوده است.

بی‌نظمی امور حقوقی باشگاه فولاد جای تاسف دارد

وی ادامه داد: در تمام سال‌های گذشته فولاد در جذب نفرات داخلی و خارجی بهترین عملکرد را داشته است و کمتر شاهد حواشی و اتفاقات پیرامون عقد قرارداد با بازیکنان بوده‌ایم اما اینکه چه اتفاقی افتاده است که طی سه، چهار سال گذشته باشگاه فولاد در عقد قرارداد به ویژه با بازیکنان خارجی خود دچار بی‌نظمی و ضرر و زیان مالی و معنوی شده است. جای تعجب و تاسف دارد.

اولین کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اینکه بازیکنی مثل پاتوسی آن‌قدر بی‌نظم است که سرمربی نمی‌تواند استفاده لازم را از او داشته باشد و باشگاه نیز واکنشی در این زمینه ندارد، از جمله موارد بی‌نظمی‌های حقوقی هنگام عقد قرارداد با بازیکنان از جانب امور حقوقی باشگاه است.

سرپرست باشگاه باید مدیریت بحران کند

وی خاطرنشان کرد: به نظر من در زمان مسعود رضائیان و دهکردی به عنوان مدیرعاملان سابق باشگاه فولاد، عملکرد این مدیران به صورتی بود که بر تمام امورات باشگاه نظارت دقیق و همه‌جانبه داشتند اما اکنون شرایط به صورت دیگری رقم خورده است ولی امیدوارم آقای رادکیا سرپرست باشگاه فولاد به گونه‌ای عمل کند که تیم فولاد بازی‌های آسیایی را به راحتی به خاطر تقویت نشدن تیم و این که نمی‌تواند به هر دلیلی بازیکنی را از لیست خارج کند تا بازیکن جدید جذب کند، از دست ندهد. رادکیا باید در چنین شرایطی مدیریت بحران کند.

تورس هندوانه دربسته است!

بختیاری‌زاده درباره کنارگذاشتن کولیبالی برای قراردادن تورس بازیکن خارجی جدید در لیست بازی، گفت: کولیبالی سابقه ۱۰ ساله در فوتبال ایران و سابقه حدود پنج ساله در باشگاه فولاد دارد و سه دوره حضور در باشگاه‌های آسیا را با فولاد و استقلال خوزستان تجربه کرده است و به نظر من جدایی او به صلاح نیست زیرا قرار است مهاجم اسپانیایی به تیم فولاد اضافه شود که واقعا مانند یک هندوانه دربسته است، هر چند که او کاپیتان اوساسونا بوده است اما جای تعجب دارد که چرا این بازیکن به جای پیوستن به تیم‌های لیگ پایینی اسپانیا ترجیح می‌دهد فولاد را انتخاب کند، هر چند نکونام عنوان کرده او به خاطر دوستی و رفاقت با من فولاد را انتخاب کرده اما به هرحال این انتخاب تعجب‌برانگیز است. نمی‌دانم اکنون او از نظر کیفی در چه سطحی است که پذیرفته در باشگاه‌های ایران بازی کند. در هر صورت امیدوارم با توجه به این که جذب او به درخواست و تشخیص جواد نکونام بوده است، باشگاه شرایط بازی را برای این بازیکن فراهم کند.

حزباوی ۴ سال دیگر در جام جهانی است

وی با قدردانی از نگاه جواد نکونام به تیم‌های پایه باشگاه، خاطرنشان کرد: جواد نکونام بعد از سه، چهار سال حضور در خوزستان به تیم‌های پایه باشگاه نگاه داشت و همین نگاه باعث شد که امین حزباوی به تیم بزرگسالان راه پیدا کند و به نظرم این بازیکن اکنون در تیم فولاد آبروداری می‌کند. قول می‌دهم در جام جهانی بعدی حتما حزباوی یکی از نفرات ترکیب اصلی تیم‌ملی ایران خواهد بود. ما امثال حزباوی را زیاد در تیم‌های پایه فولاد داریم و اگر به آن‌ها فرصت داده می‌شد شاید اکنون جواد نکونام با مشکل جذب بازیکن مواجه نبود.

باشگاه‌ها در انتظار نتیجه نگرفتن فولاد هستند

بختیاری زاده افزود: متاسفانه اکنون هم در فصل نقل و انتقالات هیچ باشگاهی حاضر نیست مهاجم خود را در اختیار باشگاه فولاد قرار دهد و با نکونام هم ‌عقیده‌ام که در این مقطع حساس که فولاد نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است هیچ باشگاهی با فولاد همکاری نمی‌کند، ضمن این که به نظرم با نوع عملکردی که از این باشگاه‌ها می‌بینیم گویا در انتظار نتیجه نگرفتن باشگاه فولاد هستند. ای کاش نکونام در شروع فصل فولاد قوی‌تری می‌بست و در سال‌های گذشته نگاه بهتری به پایه‌های فولاد داشت تا در چنین مقطعی که بازی‌های آسیایی در پیش است با مشکل مواجه نشود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha