• شنبه / ۱ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۷:۰۴
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1401110100654
  • خبرنگار : 50560

استاندار قزوین:

راه‌اندازی بیمارستان ۷۰۰ تخت‌خوابی قزوین در گرو پیگیری مسئولان است

راه‌اندازی بیمارستان ۷۰۰ تخت‌خوابی قزوین در گرو پیگیری مسئولان است

ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: احداث بیمارستان ۷۰۰ تخت‌خوابی قزوین که از سوی دولت و مجلس پیگیری می‌شود، نیازمند عزم جدی مسئولان استانی است.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین روز شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قزوین اظهار کرد: با توجه به‌مطالبات به‌حق مردم استان قزوین در زمینه بهداشت‌ و درمان در حال‌حاضر، احداث بیمارستان ۷۰۰ تخت‌خوابی از سوی دولت و مجلس پیگیری می‌شود و به تازگی هم جلسه‌ای با حضور مدیران و نمایندگان استان و وزیر بهداشت در این زمینه برگزار شده است؛ اما بهره‌برداری هرچه سریع‌تر آن نیازمند عزم جدی مسئولان استانی است.

وی افزود: توجه به حوزه درمان و بهداشت در استان قزوین نه‌تنها گامی در راستای خدمت به مردم استان است، بلکه به‌دلیل قرار گیری قزوین در مختصات جغرافیایی می‌تواند خدمتی ملی تلقی شود.

اعلایی با اشاره به اینکه طرح توسعه بیمارستان آبیک از جمله اقدامات خوبی است که به زودی در مسیر احداث قرار می‌گیرد، گفت: خیرین استانی و برون استانی در زمینه ورود به حوزه بهداشت‌ و درمان آماده هستند و باید زمینه‌سازی و ظرفیت‌سازی لازم در این زمینه در استان قزوین صورت گیرد تا آن‌ها برای احداث بیمارستان حاضر شوند.

وی با بیان اینکه اقدامات پژوهشی باید به شرکت‌های دانش‌بنیان سپرده شود تا آن‌ها بتوانند طرح‌ها را اجرایی کنند، اضافه کرد: بارها گفته‌ایم و در این جلسه یک‌بار دیگر تأکید می‌کنیم که اقدامات پژوهشی کتابخانه‌ای مشکلی را برطرف نمی‌کند و طرح‌های پژوهشی باید مسائل را حل کنند.

نماینده عالی دولت تصریح کرد: راه‌اندازی شورای فرهنگ، یکی از طرح‌های اصلی استان قزوین در زمینه موضوعات فرهنگی‌واجتماعی است که مورد استقبال رئیس جمهور نیز قرار گرفته است.

وی در پایان با اشاره به مزایای این طرح گفت: در راستای اجرای هرچه بهتر این طرح نیاز است، اقدامات پژوهشی صورت گیرد و شناسایی آسیب‌های اجتماعی و عارضه‌یابی آن‌ها می‌تواند در اتخاذ تصمیمات لازم تأثیرگذار باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha