• چهارشنبه / ۲۸ دی ۱۴۰۱ / ۱۵:۳۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401102819644
  • منبع : نمایندگی سمنان

سفر کاروان خدمت استانداری به میامی

زمینه‌سازی برای مهاجرت معکوس با واگذاری زمین در روستاها

زمینه‌سازی برای مهاجرت معکوس با واگذاری زمین در روستاها

ایسنا/سمنان در ادامه سفرهای درون استانی مسوولان، کاروان خدمت استانداری سمنان با حضور در شهرستان میامی به رفع برخی از مشکلات شهروندان این شهرستان پرداخت.

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان ۲۸ دی‌ماه در حاشیه این آیین که با حضور نماینده شاهرود و میامی و جمعی از مدیران استان و شهرستان برگزار شد اظهار کرد: امروز پنجمین سفر رسمی به شهرستان میامی شکل گرفته و درصد بالایی از مصوبات سفرهای قبلی اجرایی شده است.

وی با اشاره به زمینه‌سازی برای تحقق مهاجرت معکوس در شهرستان میامی گفت: ما آمادگی کامل داریم تا برای کسانی که به معنای واقعی قصد بازگشت و سکونت در روستاها را دارند، زمین برای احداث مسکن واگذار کنیم.

استاندار سمنان افزود: از محل تبصره ۱۶ برای پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به منظور خودکفایی و ایجاد فرصت شغلی در سطح روستاها آمادگی وجود دارد.

هاشمی با اشاره به برخی مطالبات مردم در این شهرستان تاکید کرد: بحث مجتمع خدماتی رفاهی، وام‌ قرض الحسنه، مساعدت و تسهیلات تعمیر منازل مسکونی و سایر موارد مطرح شده توسط دهیار و شورای اسلامی روستای کوهان، پیگیری خواهد شد.

آشوری، فرماندار میامی نیز با تقدیر از استاندار بواسطه تلاش در جهت مدیریت سوخت در شهرستان گفت: تدابیر صورت گرفته با مدیریت استاندار موجب شد تا شهرستان میامی در سرما و برودت چند روز اخیر به صورت کامل از نعمت گاز برخوردار باشد.

وی تصریح کرد: استاندار سمنان تاکنون ۴ سفر به شهرستان میامی داشته که در این سفرها ۹۹ مصوبه به تصویب رسیده و تاکنون ۹۲ درصد مصوبات اجرایی شده است.

فرماندار میامی با تقدیر از تلاش‌های از نماینده مردم شهرستان شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی  گفت: تلاش‌ها نماینده در کمیسیون های مختلف به صوص کمیسیون تلفیق موجب شده تا اعتبارات شهرستان های شاهرود و میامی رشد خوبی داشته باشد.

وی به ظرفیت بالای روستاها در میامی اشاره و اظهار کرد: در تلاش هستیم تا در شهرستان میامی به تعداد روستاهای آن با استفاده از محصولات ارزان قیمت محلی، برندسازی انجام دهیم.

وی با اشاره به بازدیدهای خود از مناطق مختلف شهرستان گفت: طی مدت حضورم به عنوان خدمتگزار مردم در شهرستان میامی، ۱۳ میز خدمت، ۱۹ بازدید از روستاها و ۲۰ نشست با مدیران کل برای پیگیری امور شهرستان صورت گرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha