• دوشنبه / ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۷
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402020401131
  • منبع : نمایندگی سمنان

نماینده شاهرود در مجلس:

دیدارهای مردمی بیش از مردم‌ برای مسوولان مفید است

دیدارهای مردمی بیش از مردم‌ برای مسوولان مفید است

ایسنا/سمنان نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی معتقد است که سفرهای مسوولان استانی به شهرها و روستاهای استان بیش از آنکه مورد نیاز مردم و حلال برخی از مشکلات آنان باشد به سود و مورد نیاز مسوولان است.

علی اصغر خانی ۴ اردیبهشت ماه در هفتاد و ششمین کاروان خدمت و ملاقات چهره به چهره استاندار سمنان که با حضور نماینده مردم شهرستانهای شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی و جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود در روستای زرگر از توابع بخش بسطام‌ برگزار شد، اظهار کرد: بی شک دیدارهای مردمی، پیش از آنکه برای مردم‌ مفید باشد؛ برای مسئولان‌اهمیت داشته و مورد نیاز است.‌

نماینده مردم شهرستان های شاهرود ومیامی در مجلس شورای اسلامی با تمجید از سفرهای متعدد استاندار به نقاط مختلف استان افزود: خوشبختانه در قریب به اتفاق سفرهای استاندار و مسوولان استانی به روستاهای شهرستانهای شاهرود و میامی حاضر شده و با مردم نجیب این دو شهرستان دیدار و گفت وگو کرده ایم.‌

وی به تلاش مسوولان برای حل مشکلات در سطح ملی پرداخت و گفت: بحمدلله در سال جدید با تدبیر مقام معظم‌ رهبری و ریاست جمهور ؛ چالش ها در حال تبدیل شدن به فرصت است.‌

نماینده شاهرود و میامی در مجلس بر لزوم حل مشکلات روستاهای بخش بسطام تاکید و تصریح کرد: مشکلات راه اصلی و محورهای مواصلاتی روستا، مشکل نانوایی ، آنتن دهی تلفن همراه و ... در روستای زرگر برطرف خواهد شد.
ما بیش از قدرت نظامی به مردم می بالیم

نماینده مردم شهرستانهای شاهرود و میامی در مجلی شورای اسلامی همچنین در روستای قلعه محمدآقا گفت: مردم ایران در روز قدس، شبهای قدر و در نماز عید فطر ثابت کردتد که نسبت به انقلاب و نظام محکم پای کارند و از اصول کوتاه نخواهند آمد.

وی افزود: به عنوان نماینده مردم؛ هر جا که احساس کنم خطر لطمه به نظام و انقلاب در میان است، حتما به وسط میدان می آیم.

این نماینده مردم افزود: ما هیچگاه به موشک و قدرت برتر نظامی خود نمی نازیم ، بلکه در گام اول به مردم افتخار کرده و سپس به سایر موارد می بالیم.

جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با تقدیر از توجه استاندار به مناطق روستایی گفت: روستاهای شهرستان شاهرود از ظرفیت بسیار خوبی برخوردارند.

فرماندار شاهرود با بیان اینکه کاروان خدمت همواره یکی از برنامه های مستمر و مداوم استاندار سمنان بوده افزود: استاندار سمنان در یکی دو سال اخیر بارها به شهرستان شاهرود و روستاهای آن سفر داشته است.

وی اظهار امیدواری کرد:‌ مدیران استانی حاضر در سفر امروز، مطالبات مردم روستای زرگر را هر چه سریع تر محقق و به حل مشکلات مطرح شده از سوی آنان بپردازند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha