• چهارشنبه / ۲۸ دی ۱۴۰۱ / ۱۳:۳۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401102819495
  • خبرنگار : 50039

سرپرست تیم شهرداری گرگان خبر داد:

حضور بانوان هوادار شهرداری گرگان در تقابل با الریاضی لبنان

حضور بانوان هوادار شهرداری گرگان در تقابل با الریاضی لبنان

ایسنا/گلستان سرپرست تیم بسکتبال مردان شهرداری گرگان با بیان اینکه روحیه بازیکنان تیم برای غلبه بر الریاضی لبنان بسیار بالاست، گفت: بانوان و آقایان هوادار تیم سالن آزادی را پر کنند.

کریم علمی ظهر امروز چهارشنبه ۲۸ دی ماه ۱۴۰۱ پیش از آغاز بازی حساس تیم بسکتبال شهرداری گرگان در چهارمین بازی دور مرحله گروهی سوپرلیگ باشگاه های غرب آسیا مقابل تیم الریاضی لبنان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه نماینده استان گلستان نتیجه را در بازی رفت واگذار کرده قطعاً پیروزی در این دیدار و کسب امتیاز برای تیم مهم است.

سرپرست تیم شهرداری گرگان روحیه بازیکنان تیم را بسیار بالا دانست و ادامه داد: باید این را مدنظر داشته باشیم که شهرداری گرگان نماینده جمهوری اسلامی ایران در این رقابت‌هاست و در این دیدار به دنبال این هستیم که شایستگی داشتن دو قهرمانی در سوپرلیگ باشگاه‌های کشور را نشان دهیم.

وی در خصوص حضور تماشاگران در سالن محل برگزاری مسابقات توضیح داد: تیم شهرداری از دیرباز مفتخر به حمایت تماشاگران فهیم خود بوده و آنچه که امروز انتظار داریم حضور پرشمار هواداران در سالن آزادی است.

روحیه بالای شهرداری گرگان برای غلبه بر الریاضی لبنان

علمی از حرکت خودجوش هواداران گرگانی از نخستین ساعات بامداد امروز به سمت تهران خبر داد و خاطرنشان کرد: گلستانی‌های مقیم استان‌های تهران و البرز با حضور در سالن و تشویق‌های روحیه بخش خود مقدمات پیروزی نماینده استان گلستان را در این دیدار فراهم کنند.

وی به پخش زنده این مسابقه مهم و بین‌المللی از طریق شبکه استانی گلستان اشاره کرد و گفت: حضور بانوان تماشاگر در کنار دیگر هواداران بلامانع است و برای این حضور اسامی متقاضیان از طریق باشگاه در سامانه ثبت‌نام می‌شود تا مجوز ورود به سالن و تماشای مسابقه فراهم شود.

گفتنی‌است، تیم بسکتبال شهرداری گرگان دور رفت مرحله گروهی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا را با دو برد، یک شکست و صدرنشینی در گروه دو پشت سر گذاشت و از ساعت ۱۸ امروز در چارچوب نخستین بازی از دور برگشت در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران به مصاف الریاضی لبنان می‌رود.

شاگران مهران حاتمی امروز و در حضور تماشاگران پرشور خود، با هدف جبران شکست دور رفت مقابل الریاضی و ادامه صدرنشینی در این گروه با حریف خود دیدار می‌کند.

نماینده استان گلستان همچنان در لیگ برتر بسکتبال با پیروزی های متوالی به صدرنشینی خود ادامه می‌دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha