• شنبه / ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۲۳:۴۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403070705729
  • خبرنگار : 50604

شهادت سیدحسن نصرالله درخت مقاومت را تقویت خواهد کرد

شهادت سیدحسن نصرالله درخت مقاومت را  تقویت خواهد کرد

ایسنا/گلستان نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: شهادت این سید والامقام و سایر مجاهدان در سرزمین فلسطین و لبنان هر چند سخت و تلخ است اما یقینا موجب تقویت درخت تنومند مقاومت خواهد شد.

 آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی با صدور پیامی به مناسبت شهادت حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله دبیرکل شهید حزب‌الله لبنان اظهار کرد: سید مقاومت، یار و یاور مردم مظلوم لبنان و فلسطین، دبیر کل نستوه حزب الله سرافراز لبنان حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله پس از عمری مجاهدت در راه خداوند و آزادی قدس شریف، برترین پاداش مجاهدان یعنی شهادت را از ذات اقدس الهی دریافت کرد و  به همراه جمعی از همرزمان خویش به آرزوی دیرینه اش دست یافت.

بدون تردید دشمن خونخوار صهیونیستی که در نهایت وحشی گری و با حمایت قدرت‌های استکباری به ویژه آمریکای جنایتکار مشغول قتل و غارت و نسل کشی است، با این جنایت راه به جایی نخواهد برد و انشالله طبق وعده الهی به زوال نزدیک خواهد شد.

شهادت این سید والامقام و سایر مجاهدان در سرزمین فلسطین و لبنان هر چند سخت و تلخ است اما یقینا موجب تقویت درخت تنومند مقاومت خواهد شد و جنایتکاران صهیونیست را به سزای اعمال ننگین خود خواهد رساند.

مردم مسلمان منطقه و همه آزادیخواهان تلاش‌های عمیق و خستگی ناپذیر او  را در تقویت هسته مقاومت که با الهام از مکتب اهلبیت (علیهم السلام) به خصوص امام آزادگان حسین بن علی (ع) و نیز  آرمان‌های امام راحل صورت می‌گرفت هیچ گاه از یاد نخواهند برد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به مناسبت این مصیبت دردناک به محضر حضرت ولی عصر (عج) ، رهبر بزرگ مقاومت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، حوزه‌های علمیه و مراجع معظم تقلید، ملت‌های مسلمان منطقه به خصوص مردم شریف لبنان و ایران و خانواده آن شهید، از خداوند علو درجات و حشر با پیامبر (ص) و اهل بیت پاکش به ویژه سیدالشهدا (ع) را برای آن عزیز مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha