• سه‌شنبه / ۲۷ دی ۱۴۰۱ / ۱۱:۲۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401102718434
  • خبرنگار : 50491

مدیرعامل شرکت گاز گلستان:

گلستان هنوز در مرحله اُفت فشار گاز قرار دارد/وضعیت تامین گاز نانوایی‌ها

گلستان هنوز در مرحله اُفت فشار گاز قرار دارد/وضعیت تامین گاز نانوایی‌ها

ایسنا/گلستان مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: علی‌رغم تثبیت و کاهشِ روند افزایشی گاز در استان و استان‌های مجاور هنوز با اُفت فشار گاز مواجه هستیم.

علی طالبی امروز سه‌شنبه ۲۷ دی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۹۶ درصد مصرف گاز استان گلستان مربوط به بخش خانگی است، همچنین علاوه‌بر بخش خانگی، گازرسانی به مراکز عملیاتی، حیاتی و امدادی مانند بیمارستان‌ها، مراکز خاص و مرغداری‌های غیردوگانه‌سوز نیز در دستور کار ما قرار دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر طبق هماهنگی انجام‌شده با سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان، صنایع گروه الف، ب، ج و دال از مدار خارج شده و با سوخت جایگزین فعالیت می‌کنند، یادآور شد: از زمان قطع سوآپ گاز ترکمنستان، تمامی صنایع استان گلستان که گاز طبیعی مصرف می‌کردند محدود شدند.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان با اشاره به اینکه هنوز در مرحله اُفت فشار گاز قرار داریم، تصریح کرد: فشار شبکه‌ها علی‌رغم تثبیت و کاهشِ روند افزایشی گاز در استان و استان‌های مجاور هنوز با اُفت مواجه است و همکاران ما در شرکت گاز در حالت آماده‌باش هستند و به محض آنکه هر یک از مشترکان تماس گرفت و درخواست خدمات امدادی کرد برای برقراری و اتصال مجدد گاز وی اقدام خواهیم کرد.

طالبی، روند همکاری مردم در کنترل مصرف گاز را مطلوب خواند و خاطرنشان کرد: اگر این روند همچنان تداوم یابد وضعیت بهبود پیدا می‌کند، از سویی دیگر با توجه به اعلام هواشناسی گلستان وضعیت جوی هوا رو به بهبود است و امیدوارم در این شرایط بتوانیم شرایط گازی استان را مدیریت کنیم.

وی به اجرای پویش هر خانه یک اتاق گرم اشاره کرد و گفت: این پویش به کاهش مصرف گاز کمک قابل توجهی کرد و مردم علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف گاز با مراجعه به همکاران ما برای کمک میدانی به همنوع خود اعلام آمادگی کردند که این اقدامات برای ما بسیار باارزش است.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان متذکر شد: در حوزه فعالیت خبازی‌ها، هر شهرستان تابع شورای آرد و نان زیر مجموعه فرمانداری شهرستان مربوطه است و اگر هر نانوایی در ساعت مقرر به دلیل افت فشار دچار قطعی گاز شد همکاران ما بلافاصله برای ارائه خدمات و بازگشت واحد مربوطه به مدار اقدام خواهند کرد، همچنین فعالیت نانوایی‌های منتخب در شیفت عصر باید براساس سوخت جایگزین باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha