• چهارشنبه / ۲۱ دی ۱۴۰۱ / ۲۳:۵۰
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1401102114714
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان:

ارتباطات استان کهگیلویه و بویراحمد پایدار شد

ارتباطات استان کهگیلویه و بویراحمد پایدار شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: بارش برف سنگین و قطعی شبکه برق در اکثر شهرها و روستاهای این استان باعث ایجاد اختلال و در برخی مناطق قطعی شبکه ارتباطی شد که با پیگیری ها و تلاش مجموعه ارتباطی استان، این مشکل رفع شد.

سید محمود رادمنش، در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه از ساعات اولیه دیروز شاهد بارش سنگین برف در بسیاری از نقاط استان بودیم، افزود: در پی این بارش‌ها، شبکه برق استان دچار قطعی و خاموشی سراسری شد که این اتفاق باعث ایجاد اختلال سایت‌های ارتباطی گردید.

وی اظهارکرد: قطعی شبکه برق و اتمام باتری‌های پشتیبان در بسیاری از سایت‌های ارتباطی استان به‌ویژه در مناطق روستایی و کوهستانی نیز باعث خاموشی کامل شبکه ارتباطی در این مناطق شد و اینجانب به نوبه خود به عنوان خدمتگزار مردم، بخاطر مشکلاتی که برای مردم شریف این مناطق در حوزه ارتباطی پیش آمده از مردم عذرخواهی می کنم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: از همان ساعات اولیه، همکاران ما در حوزه ارتباطی استان اعم از شرکت مخابرات، ارتباطات سیار ،ایرانسل و دیگر اپراتورها تلاش خود را برای حفظ پایداری شبکه ارتباطی انجام دادند.

 رئیس شورای راهبری ارتباطات و فناوری اطلاعات استان افزود: با توجه محدودیت زمانی پشتیبانی باتری سایت های ارتباطی و طولانی شدن قطعی شبکه برق در جاهایی که امکان میسر بود از طریق دیزل ژنراتور برق سایت های ارتباطی تأمین شد و متاسفانه در نقاط صعب العبور و دوردست این امکان وجود نداشت.

رادمنش درباره روستاهایی که شبکه ارتباطی آن‌ها در پی قطع سراسری برق دچار اختلال و قطعی شده بودند، تصریح کرد: عمده این روستاها در مناطق سردسیر و کوهستانی قرار داشتند که الحمدلله بخش زیادی از ارتباط این روستاها به حالت پایدار بازگشته است.

وی ادامه داد: متأسفانه بیش از ۹۰ درصد قطعی‌های ارتباطی گزارش‌شده در سطح استان ناشی از اختلال و قطعی شبکه برق به دلایلی همچون فرسودگی شبکه برق استان، سرقت ترانس و کابل به‌ویژه در مناطق محروم و دورافتاده و یا صعب العبور است.

رادمنش در خاتمه با تشکر از زحمات شبانه روزی مجموعه ارتباطات در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: الحمدلله شرایط ارتباطی اکثر نقاط استان در حال حاضر در وضعیت نسبتا پایداری قرار گرفته است و از طریق ستاد بحران و همکاران شرکت برق استان پیگیر رفع اختلال شبکه برق چند نقطه روستایی هستیم و به محض رفع مشکل شبکه برق این نقاط، ارتباط برقرار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۱۰-۲۲ ۰۱:۳۰

بارش سنگین .خ خ خ

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۲۳ ۰۶:۵۰

ای خداااااا. یعنی نمیتونین لا اقل از برق خورشیدی برای جلوگیری از این مشکل استفاده کنین؟