• چهارشنبه / ۲ آبان ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۶
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403080201467
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

اجلاسیه شهدای دانشجو و استاد کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

اجلاسیه شهدای دانشجو و استاد کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری اجلاسیه شهدای دانشجو و استاد این استان خبر داد.

سعید جاودان سیرت روز چهارشنبه دوم آبان ماه ۱۴۰۳ در نشست خبری با خبرنگاران افزود: این اجلاسیه در راستای دومین کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید استان کهگیلویه و بویراحمد هشتم آبان ماه ۱۴۰۳ پس از نماز مغرب و عشاء در گلزار شهدای یاسوج برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار شهادت، حفظ آرمان‌های شهدا، زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا، پاسداری از ارزشها و دستاوردها، خدمت به جامعه و تلاش برای رشد و پیشرفت و تجدید بیعت با شهدا که جان شیرین خود را نثار کردن تا ما در آرامش و آسایش باشیم از اهداف برگزاری این اجلاسیه است.

رئیس کمیته دانشگاهیان، اساتید و دانشجویان دومین کنگره ۲۰۰۰شهید استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد:  برگزاری یادواره شهدا، سرکشی از خانواده شهدا، تولید محتوای در راستای معرفی شهدا، برگزاری مسابقات هنری و ورزشی، نامگذاری اماکن و کلاس های دانشگاهها به نام شهدا و ساخت تندیس از شهدای شاخص دانشجو و تولید مستند از شهدای دانشجو را از مهمترین اقدامات کمیته دانشگاهیان استان بوده است.

اجلاسیه شهدای دانشجو و استاد کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

جاودان سیرت تصریح کرد: برگزاری چنین اجلاسیه‌هایی باعث رشد فکری، اجتماعی و فردی دانشجویان در راستای ارتقای جامعه می شود.

وی از رسانه ها خواست نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت تلاش بیش از پیش  داشته باشند.

به گزارش ایسنا، رئیس کمیته دانشگاهیان، اساتید و دانشجویان دومین کنگره ۲۰۰۰شهید استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این استان ۹۰ شهید دانشجو و استاد  تقدیم کرده است، بیان کرد: سخنران این اجلاسیه حجت‌الاسلام ماندگاری استاد حوزه و دانشگاه برگزار خواهد بود.

گفتنی است که در این اجلاسیه تئاتری در خصوص شهید هدایت الله طیب به نمایش گذاشته می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha