• جمعه / ۴ آبان ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۳
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403080402653
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

امام جمعه یاسوج:

حمایت‌های لازم از خط مقدم جبهه مقاومت انجام شود

حمایت‌های لازم از خط مقدم جبهه مقاومت انجام شود

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: لبنان، سوریه و فلسطین خط مقدم جبهه مقاومت در برابر کفر هستند و می‌طلبد که حمایت‌هایی لازم از این جبهه انجام شود.

آیت‌الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر یاسوج ضمن تاکید بر اینکه شیطان قسم یاد کرده تا انسان به آرامش نرسد، افزود: برخی‌ها فکر می‌کنند که با بی‌حیایی و فساد به آرامش می‌رسند در صورتی که این گونه نیست.

وی افشاگری و اعتراض حضرت امام خمینی(ره) در سال ۱۳۴۳ بر علیه کاپیتولاسیون را یادآور شد و اظهار کرد: این موضوع مصونیت قضایی به مستشاران آمریکایی را هموار می‌کرد، ولی امام (ره) تسلط دادن بیگانگان در امور کشور را مردود دانست.

امام جمعه یاسوج آمریکا را جنایتکار تاریخ دانست و خاطرنشان کرد: این نهایت ذلت و خواری برای یک کشور است که آمریکا انتخاب کننده برای آنها باشد.

حسینی با اشاره به اینکه قانون کاپیتولاسیون آمریکا را به عنوان حاکم بلامنازع تثبیت می‌کرد، تصریح کرد: آمریکا در طول حیات خود جنایت‌های بسیاری از جمله کشتار سرخ پوستان، سیاه پوستان و مسلمانان را مرتکب شده و در غزه و لبنان مسلمانان با سلاح‌های آمریکایی به شهادت می‌رسند.

وی شهادت محمد حسین فهمیده را تسلیت گفت و ادامه داد: حضرت امام خمینی(ره) شهید حسین فهمیده را یک الگو برای جامعه می‌دانست که این نوجوان ۱۳ ساله در میدان جنگ و دفاع از تمامیت ارضی، استقلال و ناموس این سرزمین حاضر می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد کار حسین فهمیده را بزرگ و جهانی دانست که با درک شرایط در میدان حاضر شد و عنوان کرد: باید نوجوانان و جوانان را مثل حسین فهمیده و در شأن و منزلت انقلاب و اسلام تربیت کرد.

حسینی از مواضع شجاعانه رئیس‌جمهور، رئیس مجلس و وزیر امور خارجه کشورمان به دلیل دفاع از محور مقاومت تشکر کرد و افزود: سخنان و مواضع رئیس جمهور در مجامع بین‌المللی در حمایت از محور مقاومت ارزشمند بود.

وی حرکت رئیس مجلس و هدایت هواپیما به سمت لبنان در شرایط جنگی را نیز ستود و گفت: با توجه به اینکه رژیم صهیونیستی خط قرمزی ندارد، حضور رئیس مجلس در لبنان به جبهه مقاومت روحیه داد.

امام جمعه شهر یاسوج ضمن تمجید از مواضع وزیر امور خارجه در حمایت از جبهه مقاومت، یادآور شد: وزیر امور خارجه در شرایط جنگی در لبنان حضور داشت و به روحیه مقاومت کمک کرد.

وی در فراز پایانی خطبه‌ها پویش «ایران همدل» را مهم دانست و اظهارکرد: گاهی جهاد با نفس و گاهی جهاد با مال انجام می‌شود.

آیت‌الله حسینی با اشاره به اینکه مشکل نیروی انسانی برای کمک به جبهه مقاومت وجود ندارد، ادامه داد: باید از این جبهه پشتیبانی مالی داشته باشیم.

خطیب نماز جمعه یاسوج جنگ امروز را، جنگ جبهه کفر و نفاق با اسلام دانست و خاطرنشان کرد: لبنان، سوریه و فلسطین خط مقدم جبهه مقاومت در برابر کفر هستند و می‌طلبد که حمایت‌هایی لازم از این جبهه انجام شود.

وی کمک‌های خوب مردم استان در مناطق مختلف به جبهه مقاومت را یادآور شد و افزود: اگر از جبهه مقاومت پشتیبانی مالی، روحی، روانی و رسانه‌ای نشود، وضعیت به شکل دیگری خواهد بود.

آیت‌الله حسینی تاکید کرد: دشمنان داعش را برای ناآرام کردن ایران به عنوان فرمانده جبهه مقاومت تاسیس کردند و شعار نیل تا فرات را سر دادند، اما برخی کشورها این موضوع را نمی‌فهمند و درک نمی‌کنند.

وی یادآور شد: امروز لبنان و غزه از همین کشورها دفاع می‌کنند اما آنها از پشت به جبهه مقاومت ضربه می‌زنند.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله حسینی بر حمایت از جبهه مقاومت تاکید و بیان کرد: اگر برخی کشورها حمایت مالی و همچنین تجارت با رژیم صهیونیستی را نداشته باشند، قطعاً این موضوع تاثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha