• سه‌شنبه / ۲۰ دی ۱۴۰۱ / ۱۴:۲۳
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1401102013430
  • خبرنگار : 50134

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

مجاهدتهای دوران انقلاب اسلامی تبیین شود

مجاهدتهای دوران انقلاب اسلامی تبیین شود

ایسنا/آذربایجان غربی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی خواستار تبیین مجاهدت های دوران انقلاب به نسل جوان شد.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی امروز ۲۰ دی در اولین جلسه هماهنگی و تشکیل ستاد برگزاری مراسم دهه فجر که در دفتر امام جمعه ارومیه برگزار شد،با بیان اینکه ایام الله روزی است که قدرت خدا نمایش داده و درک می شود، دهه فجر و حضور ۲۵ میلیونی ملت در مراسم تشییع سردار سلیمانی را ایام الله دانست و گفت:لازم است با گذشت ۴دهه از انقلاب با جهاد تبیین اوضاع قبل انقلاب و مجاهدت های دوران انقلاب به نسل جوان که آن دوران را ندیدند، تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تاکید به اینکه فتنه ها در پیش است، یاد آور شد : لازمه مبارزه این است که وقایع انقلاب تبیین شود و نشان دهیم مردم از انقلاب روی برگردان نیستند هرچند مردم از عملکرد برخی مسئولین انتقاد دارند و اعتراض و انتقاد هم وارد است اما مردم از استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی روی برگردان نیستند.

وی با بیان اینکه سال ها بود که دنیا برای به قدرت رساندن نظام پادشاهی در ایران تلاش کرد اما انقلاب اسلامی از دل این تلاش ها رشد کرد و با شعار "مرگ بر آمریکا" به پیروزی رسید، خاطر نشان کرد: انقلاب ایران در سال ۵۷ یکی از سخت ترین انقلاب ها بود ولی این قدرت خدا بود که انقلاب پیروز شد و ۴۳سال در مقابل استکبار جهانی ایستاده است.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به اینکه ایمان و اعتقاد مسئله درونی است و از طریق عمل مشخص می شود، تصریح کرد: تمام هست و نیست مدیران از انقلاب اسلامی است و از عملکرد آنها می‌توان به اعتقاد درونی آنها پی برد.

وی خاطر نشان کرد: در اغتشاشات اخیر رهبر انقلاب با صراحت فرمودند که کسانی که تأثیر گذار هستند اعلام موضع کنند و بیانیه دهند.

امام جمعه ارومیه همچنین از عدم حضور غیر موجه برخی مسئولان در جلسه هماهنگی ایام الله دهه فجر استان بشدت گله مند شد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha