• سه‌شنبه / ۲۰ دی ۱۴۰۱ / ۱۱:۱۷
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1401102013131
  • خبرنگار : 71451

یادواره شهدای غریب و آزادگان برگزار شد

یادواره شهدای غریب و آزادگان برگزار شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: همسران و فرزندان آزادگان در عرصه فداکاری و ایثار از جایگاه مهمی برخوردار هستند.

به گزارش ایسنا، نعمت‌الله غلامپور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر که در یادواره شهدای غریب و آزادگان سخن می گفت، بیان کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس با جانفشانی و ایثارگری تا همیشه در جامعه جاری و ساری است. تهیه و تدوین خاطرات آزادگان از دوران اسارت و انتقال آن به نسل‌های جدید در اولویت برنامه‌ها قرار دارد. آزادگان سلامتی خود را به سبب حفظ نظام اسلامی ایران فدا کردند.  

وی مادران، همسران و خواهران شهدا را به عنوان نمونه‌ها و الگوهای زنان معرفی کرد و ادامه داد: همسران و فرزندان آزادگان نیز در عرصه فداکاری و ایثار از جایگاه مهمی برخوردار هستند. همه ما وظیفه داریم که قدردان خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران باشیم و مشکلات آنها را رفع کنیم.

در ادامه حجت‌الاسلام‌ صمدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه بقیه الله در یادواره شهدای غریب و آزادگان خاطرنشان کرد: شهدا ضمن اینکه به سعادت و کمال رسیدند، جامعه را از برکات و آثار مهمی برخوردار کرده‌اند. رزمندگان و شهدا با حماسه و ایثار به عالی‌ترین درجه و مقام رسیدند که جایگاه صدیقین است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه بقیه الله با بیان اینکه آزادگان در سخت‌ترین شرایط وفاداری خود را در دفاع از دین، مذهب و انقلاب اسلامی نشان دادند، گفت: آزادگان در هشت سال جنگ تحمیلی ضمن اثبات وفاداری خود، زمینه صدور انقلاب اسلامی به جهان فراهم کردند و همسران آنان نیز با صبر و تحمل اقتدار ایران اسلامی را نشان دادند. مقاومت آزادگان از ایمان به خدا و عشق به ولایت نشأت می‌گیرد.

در ادامه از همسران، فرزندان و خانواده آزادگان هشت سال دفاع مقدس استان بوشهر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha