• شنبه / ۱۷ دی ۱۴۰۱ / ۰۸:۴۶
  • دسته‌بندی: باشگاه دانشجویان
  • کد خبر: 1401101710422
  • منبع : باشگاه دانشجویان

برگزاری وبینار «تحول در مدیریت ارتباط با مشتری»

برگزاری وبینار «تحول در مدیریت ارتباط با مشتری»

انجمن علمی دانشجویی مدیریت دانشگاه صنعتی شریف، وبینار «تحول در مدیریت ارتباط با مشتری» را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، ۱۸ دی ماه ساعت ۱۹، با ارائه مهندس مینا ملکی، به میزبانی دکتر منوچهر نجمی و دکتر سید علیرضا میرباقری به صورت آنلاین در اتاق مجازی انجمن علمی مدیریت شریف برگزار می‌شود.

"از Call Center تا ارائه خدماتCustomize"، "شاخص‌های کلیدی عملکرد در eCRM"، "تفاوت CRM در بیزینس‌های B2B و B2C"، "اتومیشن و تأثیر آن روی Retention و Happiness Rate کاربران" و "استفاده از NPS جهت بهبود Loyalty کاربران" از جمله مباحث و سرفصل هایی است که در این برنامه توضیح داده خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت شرکت در این برنامه می توانند به لینک http://vc.sharif.edu/ch/management-ssc مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha