• جمعه / ۹ دی ۱۴۰۱ / ۰۸:۰۳
  • دسته‌بندی: ادبیات و کتاب
  • کد خبر: 1401100804626
  • خبرنگار : 71573

«ما شروعش می‌کنیم» منتشر شد

«ما شروعش می‌کنیم» منتشر شد

رمان «ما شروعش می‌کنیم» نوشته کالین هوور با ترجمه آرتمیس مسعودی منتشر شد.

به گرازش ایسنا، در نوشته پشت جلد کتاب می‌خوانیم: « ما شروعش می‌کنیم» داستان امید، رشد و دوست داشتن است که تنش‌های خشونت خانگی را از نگاه مادری تنها به تصویر می‌کشد.

 لی‌لی ناچار است با پیامدهای جدایی و ارتباط گریزناپذیر با رایل که پدر فرزند اوست، دست‌وپنجه نرم‌ کند. گرچه هنور آسیب‌های روانی‌ ناشی از بدرفتاری‌های رایل در وجودش باقی است. او ناچار است با این واقعیت روبه‌رو شود که خشم همیشگی رایل و حسادت‌های وی بر زندگی آینده‌اش خدشه وارد خواهد کرد.

 این کتاب، شهامت آغاز زندگی دوباره را پس از سپری کردن آشفتگی‌های زندگی خشونت‌آمیز به شما می‌بخشد و ضرورت ادامه دادن را مطرح می‌کند.

 کالین هوور درست و غلط را در ذهن مخاطب به چالش می‌کشد و او را بر آن می‌دارد با شخصیت‌های ضد قهرمان  داستان همدلی کند. هوور توانسته است این واقعیت را اثبات کند که در زندگی هیچ‌کس واقعا ضدقهرمان نیست. شخصیت‌های ضدقهرمان این رمان، قربانی آموزش با رفتار و شرایط نامناسب گذشته‌شان بوده‌اند و نفرت داشتن از آن‌ها کار ساده‌ای نیست.

 همچنین در معرفی نویسنده عنوان شده است: کالین‌هوور در سال ۱۹۷۹ در سولفور اسپرینگز، تگزاس متولد شد. هوور بیش از بیست رمان نوشته که فضایی عاشقانه و معمایی دارند. بیشتر آثار او جزو پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز بوده‌اند.  از دیگر آثار مطرح او می‌توان به رمان‌های «ما تمامش می‌کنیم»، «اگر حقیقت این باشد» و «یاد او» اشاره کرد.

آرتمیس مسعودی، متولد ۱۳۵۳، دانش‌آموخته زبان انگلیسی و کارشناسی ارشد زبان‌شناسی همگانی است. پیش‌تر ترجمه این کتاب‌ها از او منتشر شده است: «ما تمامش می‌کنیم» نوشته کالین هوور، «الینور آلیفنت کاملا خوب است» از گیل هانیمن، «پروژه شادی» از گریچن رابین، «پشت سرت را نگاه کن» و«وقتی خاطرات دروغ می‌گویند» نوشته سی‌بل هاگ، «جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» نوشته دیلیا اوئینز، «اولین تماس تلفنی از بهشت» نوشته میچ آلبوم و «جنوب دریاچه سوپریور» از الن ایر گود.

رمان «ما شروعش می‌کنیم» نوشته کالین هوور با ترجمه آرتمیس مسعودی در ۳۵۲ صفحه با شمارگان ۱۱۰۰ نسخه و با قیمت ۱۵۵ هزار تومان در نشر آموت منتشر شده است.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha