• پنجشنبه / ۸ دی ۱۴۰۱ / ۱۷:۳۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401100804593
  • خبرنگار : 50177

استاندار لرستان:

دشمنان در بصیرت مردم ایران زمین نمی توانند رخنه کنند

دشمنان در بصیرت مردم ایران زمین نمی توانند رخنه کنند

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: دشمنان در بصیرت مردم ایران زمین نمی توانند رخنه کرده و نیات پلید خود را پیش برند.

در متن پیام استاندار لرستان به مناسبت فرارسیدن نهم دی ماه «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» آمده است:

 بسمه‌تعالی

«اِنَّمـَا الْبـَصـیـرُ مـَنْ سـَمـِعَ فـَتـَفـَکَّرَ وَ نـَظـَرَ فـَاءَبـْصـَرَ وَانْتَفَعَ بِالْعِبَرِ، ثُمَّ سَلَکَ جَدَداً واضِحاً» انـسـان بـا بـصـیـرت کـسی است که بشنود و خوب بیندیشد و بنگرد و ببیند و از تجارب دنیا بهره گیرد، سپس در راه روشن حرکت کند. (نهج البلاغه، خ ۱۵۲، ص ۴۷۳ ـ ۴۷۴.)

نهم دی ماه در تاریخ ایران اسلامی روزهایی را تداعی می کند که جبهه جهل قصد مقابله با تمامیت مردم غیور را داشت و در این راه از کمک اجانب و استکبار نیز بی‌بهره نبود.

تصمیمات نادرست فریب خوردگان همراه با نشانه رفتن ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، موجب تکدر خاطر امت اسلامی شد و دیگربار پاسخ کوبنده‌ای که توام با شعور و آگاهی بود از ملت ایران به دنیا منعکس گردید.

تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب تحرکات کوردلانه بسیاری در مسیر پویایی خود دیده و وقایع اخیر کشور نیز گواهی بر این موضوع است که همگی با بصیرت مردمان مومن و انقلابی این دیار به عدم و نابودی منجر شده است.

نهم دی ماه یادآور روزهایی است که فرزندان این خاک نقشه های استکبار را به خوبی شناخته و با هدایت رهبر فرزانه انقلاب نقش بر آب کردند و در اغتشاشات اخیر کشور، پیوند مردم با ولایت به وضوح در محکوم کردن تحرکات هنجارشکنانه فریب خوردگان وابسته به غرب قابل مشاهده بود.

شکی نیست وقایع پس از انقلاب درس های بسیاری داشته و صد البته عبرت های فراوانی برای استکبار و وابستگانش و اگر اندکی تفکر و تعقل در آنان وجود داشته باشد خواهند دانست که در بصیرت مردم ایران زمین نمی توانند رخنه کرده و نیات پلید خود را پیش برند.

اینجانب ضمن گرامیداشت نهم دی ماه که به روز بصیرت و میثاق امت با ولایت مزین گشته، از آحاد مردم بواسطه حمایت از ارزش ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در برهه های مختلف تقدیر و تشکر می‌نمایم و آرزومند توسعه و آبادانی کشور و سلامتی و توفیق خادمان مردم از درگاه احدیت هستم.

فرهاد زیویار استاندار لرستان

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha