• سه‌شنبه / ۶ دی ۱۴۰۱ / ۱۴:۲۴
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1401100603424
  • خبرنگار : 50448

سه شهید گمنام در بوشهر تشییع شدند

سه شهید گمنام در بوشهر تشییع شدند

ایسنا/بوشهر پیکر پاک و مطهر سه شهید گمنام دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ‌در بوشهر تشییع شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در این آیین گفت: این شهدا در عملیات‌های خیبر و کربلای ۵ به فیض عظیم شهادت نائل آمده‌اند. ۲ شهید در جزیره مجنون و یک شهید هم در شلمچه به شهادت رسیده است.

سرهنگ علیرضا غریبی سن این شهدا هنگام شهادت را ۱۸، ۲۳ و ۲۶ سال اعلام و تصریح کرد: این سه شهید پس از تشییع، در سه منطقه بندرگاه بوشهر، بندر عامری تنگستان و درازی دشتی به خاک سپرده می‌شوند.

وی بیان کرد: مراسم تشییع و خاکسپاری شهدا عصر امروز در منطقه بندرگاه و روستاهای عامری و درازی برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر عنوان کرد: تاکنون ۱۶۵ شهید گمنام در استان بوشهر دفن شده است و با تشییع این سه شهید تعداد شهدای دفن شده در استان بوشهر به ۱۶۸ شهید می‌رسد.

استاندار بوشهر در این آیین با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان ، منزلت شهدا را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: ملت وفادار ایران اسلامی در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی وفاداری خود را به خون پاک شهدا نشان داده‌اند.

احمد محمدی‌زاده با قدردانی از حضور حماسی مردم در دفاع از انقلاب و ارزش‌های نظام اسلامی ایران خاطر نشان کرد: مردم ولایت‌مدار همواره مدافع انقلاب اسلامی بوده‌اند و امروز در تشییع پیکر پاک شهیدان گمنام دفاع مقدس یک بار دیگر با شهدا تجدید پیمان کردند.

وی با قدردانی از حضور باشکوه مردم قدرشناس در تشییع پیکر پاک شهیدان 8 سال دفاع مقدس تصریح کرد: مردم شهیدپرور بوشهر با حضور حماسی خود در تشییع پیکر شهدای 8 سال دفاع مقدس بار دیگر دست رد به سینه دشمنان زدند.

محمدی‌زاده با بیان اینکه مردم به خون پاک شهیدان، آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی وفادار هستند اضافه کرد: مردم قدرشناس بوشهر با حضور حماسی در تشییع پیکر شهدای دفاع مقدس ضمن اعلام ولایت‌مداری نسبت به مقام معظم رهبری، وفاداری خود را برای ادامه راه شهدا نشان دادند.

وی پیام این حضور باشکوه مردم در تشییع پیکر شهدای والامقام را برشمرد و بیان کرد: مقاومت، ایستادگی در مقابل دشمنان و وفاداری و پاسداری از ارزش‌های انقلاب و دفاع از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی از جمله پیام این حضور حماسی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha