• دوشنبه / ۲۱ آذر ۱۴۰۱ / ۱۵:۲۷
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1401092114240
  • خبرنگار : 50046

یک مسئول خبر داد:

حمایت دارویی یک میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از بیماران خاص

حمایت دارویی یک میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از بیماران خاص

ایسنا/خراسان شمالی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از مساعدت دارویی ۱۰ میلیارد ریالی این دانشگاه از بیماران خاص از سال گذشته تاکنون خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی این دانشگاه، دکتر سید علی وکیلی با اشاره به مساعدت مالی این دانشگاه به بیماران خاص، مزمن و صعب‌العلاج، گفت: با توجه به تأسیس صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج در سازمان بیمه سلامت و هماهنگی‌های صورت گرفته، ازاین‌پس این بیماران برای پوشش هزینه‌های مربوط به بیماری خود باید به سامانه شهروندی بیمه سلامت مراجعه کنند.

وی اظهار کرد: بیماران خاص، مزمن و صعب‌العلاج ازاین‌پس باید برای پوشش هزینه‌های مربوط به بیماری خود به سامانه شهروندی بیمه سلامت به آدرس bimehsalamatiranian.ir مراجعه و در شاخه "درخواست حمایت دولت" نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

وی تصریح کرد: بیماران صعب‌العلاج متقاضی حمایت مالی که بیماری‌های آن‌ها تاکنون در فهرست بیماری‌های تحت پوشش سازمان بیمه سلامت در سامانه مذکور وجود ندارد، به معاونت درمان دانشگاه معرفی خواهند شد تا پیگیری لازم انجام پذیرد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه تاکنون حمایت‌های مالی مربوط به بیماران خاص از سوی این دانشگاه صورت می‌گرفت، گفت: با توجه به تأسیس صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج در سازمان بیمه سلامت و با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته، ازاین‌پس این صندوق در راستای تکالیف قانونی خود این امر را بر عهده دارد.

دکتر وکیلی با اشاره به مساعدت دارویی ۱۰ میلیارد ریالی به بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ بیمار خاص استان از سال گذشته تاکنون، عنوان کرد: معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با تلاش حداکثری درصدد ارتقای سلامت مردم و تسهیل دسترسی آنان به خدمات است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha