• دوشنبه / ۲۱ آذر ۱۴۰۱ / ۰۸:۰۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401092113725
  • خبرنگار : 50176

یک مسئول:

عشایر لرستان در خط مقدم پشتیبانی نظام، انقلاب و ولایت فقیه هستند

عشایر لرستان در خط مقدم پشتیبانی نظام، انقلاب و ولایت فقیه هستند

ایسنا/لرستان فرمانده سپاه ناحیه عشایری لرستان گفت: عشایر لرستان همیشه در صحنه بوده و نسبت به انقلاب، نظام و رهبری پشتیبان بوده و هستند.

سیاوش رستمی بیستم آذرماه، در حاشیه اردوی راهیان نور دانش‌آموزان مناطق عشایری لرستان، هدف از اردوی راهیان نور را مباحث فرهنگی دانست و اظهار کرد: ارتباطی که دانش‌آموزان مقطع متوسطه با مناطق جنگی پس از تدریس کتاب آمادگی دفاعی در مدارس پیدا می‌کنند، باعث می‌شود نوجوانان و جوانان با مباحث عملیاتی، فرهنگ جهاد و شهادت آشنایی پیدا کنند.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری لرستان اظهار کرد: در حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان، روحانیون و کارشناسان عقیدتی همراه با کاروان راهیان‌نور دانش‌آموزی اعزام می‌شوند تا علاوه بر برپایی نماز جماعت، بیان مسائل شرعی و احکام، بین آن‌ها و دانش‌آموزان ارتباط دوسویه و عمیقی ایجاد می‌شود.

وی افزود: این ارتباط چه قبل از اعزام و چه حین و بعد از اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی پیوسته است و حفظ می‌شود، این ارتباط باعث می‌شود نه تنها سفر دانش‌آموزان همواره برایشان تداعی و یاد آوری می‌شود، بلکه در مدارس جهت تبلیغ و تشویق سایر دانش‌آموزان و همچنین جهاد تبیین به آن‌ها کمک می‌کند.

رستمی تصریح کرد: در شرایطی که اتفاقات و بحران‌هایی بر جامعه تحمیل شد، سپاه ناحیه عشایری استان و حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه با جهاد تبیین برای جامعه عشایری استان روشنگری می‌کند.

این مسئول بیان کرد: عشایر لرستان همیشه در صحنه بوده‌اند و نسبت به انقلاب، نظام و رهبری پشتیبان بوده و هستند.

وی با بیان اینکه همایش‌ها، جلسات و نشست‌هایی با عشایر استان، ایلات و قبایل و صاحب نظران داشته‌ایم، عنوان کرد: پیگیری مسائل و مشکلات عشایر در رأس این دیدارها بوده است.

رستمی افزود: امیدواریم بتوانیم خدمات بهتر و بیشتری به این قشر از استان که همیشه در خط مقدم بوده و پشتیبان نظام، انقلاب و ولایت فقیه بوده اند، داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha