• دوشنبه / ۱۴ آذر ۱۴۰۱ / ۱۱:۴۳
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1401091409085
  • خبرنگار : 90047

با اشاره به لغو مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکواش

پولادگر: احراز صلاحیت حراستی بر عهده‌ی ما نیست/ تاکنون چنین اتفاقی ندیده بودم

پولادگر: احراز صلاحیت حراستی بر عهده‌ی ما نیست/ تاکنون چنین اتفاقی ندیده بودم

معاونت ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش مسوول تایید صلاحیت حراستی نیست و تنها کاندیداها را از نظر مدیریتی تایید می کند.

به گزارش ایسنا؛ محمد پولادگر پس از لغو مجمع انتخابات فدراسیون اسکواش درباره علت عدم برگزاری مجمع و عدم تایید صلاحیت یکی از کاندیداها به صورت ناگهانی برای شرکت در انتخابات، گفت: مسئولیت تایید صلاحیت‌ها با من نیست و تنها بخش مدیریتی‌ آن توسط وزارت ورزش و جوانان انجام می شود.

وی افزود: امروز برای برگزاری انتخابات آمده بودیم ولی اعضای مجمع این جلسه را ترک کردند و مجمع از اکثریت افتاد، طبق اساسنامه ۱۵ روز دیگر مجمع را برگزار خواهیم کرد.

پولادگر ادامه داد:  تاکنون در فدراسیون خودمان این گونه موارد را نداشتیم اما شاید موردی پیش آمده ‌که لحظه آخر چنین تصمیمی گرفته شده است.

معاون قهرمانی وزیر ورزش تصریح کرد: به صورت قانونی از اتفاقی که در مجمع امروز رخ داد برخوردی نمی‌کنیم‌، اما حرکت اعضا از نظر اخلاقی درست نبود.

وی خاطرنشان کرد: مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان باید اجازه حضور کاندیداها را در مجمع بدهد که البته ۲ نفر دیگر از کاندیداها به دلیل عدم تایید صلاحیت به آنها اجازه حضور در انتخابات داده نشد.

پولادگر تاکید کرد: اتفاق امروز قطعا تاثیری بر سایر مجامع سایر فدراسیون‌ها نخواهد داشت، نهادهای نظارتی باید در این رابطه و اتفاق امروز پاسخ بدهند، شاید لحظه آخر اتفاقی افتاده و از دست ما خارج است.

وی در پایان در خصوص برگزاری انتخابات سایر فدراسیون‌های ورزشی گفت: در فرآیند برگزاری و تایید اساسنامه انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری و سپس بدمینتون هستیم، البته کار اساسنامه دوچرخه تایید شده و در فرآیند برگزاری انتخابات هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۹-۱۴ ۱۱:۵۹

سلام آقای پولادگر محترم ؛ وزارت ورزش فقط پول برای فوتبال دارد که هدایای آنچنانی بدهد سایر ورزشها هیچند؟ فوتبال که در طول عمرش در جام جهانی برای کشور موفقیتی نداشته !1 چرا به کشتی که می رسی دچار مشکل مالی پیدا می شود کشتی افتخارات جهانی و المپیکی برای کشور می آورد پولش به جیب فوتبالیستها می رود!!!