• شنبه / ۱۲ آذر ۱۴۰۱ / ۱۴:۴۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401091207706
  • خبرنگار : 50184

رئیس هیات ورزش روستایی کرمانشاه:

هیجان جام پرچم در کرمانشاه اوج می‌گیرد/ مسابقات به مرحله شهرستانی رسید

هیجان جام پرچم در کرمانشاه اوج می‌گیرد/ مسابقات به مرحله شهرستانی رسید

ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان کرمانشاه با بیان اینکه جام پرچم در کرمانشاه به مرحله شهرستانی رسیده، گفت: هیجان این مسابقات در حال نزدیک شدن به اوج خود است.

زهرا کشتمند در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به گذشت چند ماه از آغاز مسابقات مینی فوتبال جام پرچم در روستاهای کرمانشاه، اظهار کرد: در تابستان امسال شاهد برگزاری مراسم افتتاحیه مسابقات مینی فوتبال جام پرچم کشور در کرمانشاه بودیم.

وی ادامه داد: از کرمانشاه حدود 2200 تیم در این رقابت ها شرکت کرده بودند که بالاترین آمار پس از استان فارس بود.

رئیس هیات ورزش روستایی استان اضافه کرد: در گام اول این مسابقات در سطح همه روستاهای استان برگزار شد و پس از پایان مرحله روستایی، رقابت ها در سطح بخش ها هم به اتمام رسید و هم اکنون در مرحله شهرستانی هستیم.

وی ادامه داد: برای این مرحله، شهرستانهای استان را به چهار گروه شامل گروه شهرستان های قصرشیرین، سرپلذهاب و گیلانغرب، گروه شهرستان های دالاهو، اسلام آبادغرب و کرمانشاه، گروه هرسین، کنگاور و سنقر و کلیایی و گروه جوانرود، ثلاث باباجانی، پاوه و روانسر تقسیم کرده ایم.

کشتمند با بیان اینکه در این مرحله تیم های هرگروه باهم به رقابت خواهند پرداخت، اعلام کرد: طی یک هفته آینده مسابقات استانی این رقابت‌ها در هر دو بخش بانوان و آقایان آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: مسابقات کشوری جام پرچم از دهم تا بیستم بهمن ماه به مناسبت دهه مبارکه فجر در جزیره قشم برگزار خواهد شد که از کرمانشاه هم دو تیم برگزیده استانی به این مسابقات اعزام خواهند شد.

رئیس هیات ورزش روستایی کرمانشاه از جام پرچم به عنوان یکی از رویدادهای بی سابقه در ورزش روستایی استان یاد کرد و افزود: تاکنون مسابقه ای را به این گستردگی در روستاهای استان نداشته ایم.

وی با بیان اینکه برای برگزاری این رقابت ها لباس و توپ ورزشی رایگان در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت، اعلام کرد: خوشبختانه استقبال از این رویداد خارج از تصور ما بود.

کشتمند تصریح کرد: از زمان شروع این رقابت ها تاکنون، تیم های استعدادیابی در جریان مسابقات حضور داشتند تا استعدادهای این رشته را شناسایی کنند.

وی خاطرنشان کرد: به منظور برگزاری این رویداد حدود 200 داور را با همکاری هیات همگانی استان تربیت کردیم.

رئیس هیات ورزش روستایی استان از بالا رفتن آمار بیمه شده های ورزشی ورزش روستایی استان به دنبال برگزاری این رویداد هم خبرداد و گفت: بیش از 22 هزار بیمه شده ورزشی در مدت 35 روز ثبت کردیم که مبلغ بیمه هرکدام از آنها به جای 45 هزار تومان، 15 هزار تومان بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha