• دوشنبه / ۷ آذر ۱۴۰۱ / ۱۰:۲۰
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1401090704117
  • خبرنگار : 71129

قانونگذاران آلمانی سر کار سردشان است!

قانونگذاران آلمانی سر کار سردشان است!

مجله اشپیگل گزارش کرد، همزمان با سرد شدن هوا، قانونگذاران آلمانی در پارلمان این کشور برای گرم نگهداشتن خود تلاش می‌کنند.

به گزارش ایسنا، این مجله همچنین نوشت، همزمان با بحران انرژی در اروپا ناشی از جنگ اوکراین، پارلمان آلمان مصرف انرژی خود را کاهش داده و برخی از قانونگذاران این کشور از این مساله شکایت دارند که چنین شرایطی سلامتی آنها را در معرض خطر قرار می‌دهد.

این مجله همچنین در مقاله‌ای با عنوان "عصر یخبندان در پارلمان" به برخی از وزرا و قانونگذاران آلمانی اشاره می‌کند که خودشان را در پلیورهای یقه اسکی، شال یا روسری پیچیده‌اند.

به نوشته اشپیگل، در پارلمان هوا به شدت سرد است خیلی سرد. "رناته کوئناست"، یکی از قانونگذاران حزب سبز شکایت دارد: من با ژاکت در داخل دفتر کارم نشسته‌ام و برای گرم کردن خودم مدام این پا و آن پا می‌کنم. با این حال هنوز بینی‌ام یخ است.

گفته می‌شود که دمای داخل پارلمان آلمان به طرز چشمگیری در یک هفته گذشته پایین آمده است. در دفتر این قانونگذار حزب سبز دمای هوا روی ۱۸.۲ درجه سانتیگراد است اگرچه او می‌گوید دما هوا حتی از یک روز قبل هم سردتر شده است.

این وزیر سابق کشاورزی آلمان همچنین گفت، برخی از قانونگذاران دیگر وضعیتشان بدتر هم است و این روند برای سلامتی آنها یک خطر محسوب می‌شود.

همانطور که "روبرت هابک"، معاون صدراعظم آلمان و وزیر امور اقتصادی و اقدامات آب و هوایی درباره ذخیره انرژی پیشنهاد کرده و این پیشنهاد در اوت سال جاری میلادی مورد حمایت پارلمان قرار گرفت، دمای هوا در ساختمان‌های غیردولتی از جمله پارلمان این کشور باید روی ۱۹ درجه سانتیگراد حفظ شود و راهروها اصلا گرم نمی‌شوند.

این گزارش از سوی مجله اشپیگل در میانه بحران شدید انرژی در آلمان و در حالی منتشر شده که اتحادیه اروپا دارد خودش را از وابستگی به زنجیره‌های تامین انرژی روسیه رها می‌کند.

در پی حمله روسیه به اوکراین، کشورهای غربی یکسری تحریم‌های جدید علیه مسکو وضع کرده‌اند. البته این تحریم‌ها تنها باعث افزایش بهای گاز در اتحادیه اروپا نیز شده است.

به گفته دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین این سیاستگذاری‌ها تنها باعث پیامدهای دامنه‌دار برای اتحادیه اروپا خواهد شد و تا ۲۰ سال دیگر یک روند صنعتی‌زدایی رخ می‌دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۹-۰۷ ۱۰:۴۸

بهترین فرصت جهت رفع تحریم‌ها و صادرات گاز به اروپا و کل دنیارو با حمایت روسیه در جنگ اوکراین از دست دادیم ، فقط بخاطر اینکه جیب کاسبان تحریم رو پر از دلار و یورو کنیم.

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۰۷ ۱۲:۴۲

زیر ساختها و گاز اضافی برای صادرات نداریم

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۰۷ ۱۱:۴۲

شما نگران سرد بودنشان نباش!

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۰۷ ۱۲:۰۳

خبری برای خر کردن مردم آلمان !

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۰۷ ۱۵:۲۰

چی میگی بابا جای گرم‌نشستی! کاری به سیاست‌ها ندارم ولی واقعا اقوام ودوستان که اونجا هستن از سرما به شدت شاکی هست! نگران روهای بعد، کریسمسی که همه آدم یخی میشن

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۰۹ ۰۰:۴۳

احمد اقا ، منظور اینه که سیاستمداران آلمانی به بهانه تحمل سرما، مردم را خر می کنند تا واقعا سرما را تحمل کنند!

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۰۷ ۱۲:۴۴

علتش عدم استقلال سیاسی آلمان و پیروی از سیاستهای آمریکاست

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۰۷ ۱۳:۰۸

۱۸.۲ که بد نیست.اون ادم کم کاری تیروئید داره

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۰۷ ۱۳:۲۲

حالا اگر پارلمان ما بود بی توجه به هر بحرانی اول خودشون را گرم میکردند

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۰۷ ۱۳:۴۵

خوب این سرما هم براشون تموم میشه انا ما چی گرفتاری هامون سریال دنباله داره که تازه مثل تلویزون هرسال پخش مجدد میشه چی؟

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۰۷ ۱۳:۵۲

کشور خودمون کلی بدبختی داره،نیازی نیست به راجع به مشکلات کشورهای دیگه خبر بدین

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۰۷ ۱۴:۰۷

اونجا دولت مردان سردشون مردمشون گرم اینجا مردم سردشون دولت مردان خیلی گرمن

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۰۷ ۱۴:۱۰

این رو هم نشون میده که اگه سرده برا همه سرده، نه اینکه سیاست مدارها در ناز و نعمت باشند و مردم در سرما و گرسنگی :(

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۰۷ ۱۴:۵۲

باز هم به غیرت اینا . اگه ایران باشه که مسئولین دردی از سرمای مردم نمی کشن !

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۰۷ ۱۹:۰۱

تمامی مخازن گاز مایع کشورهای اروپایی ظرفیت شان را قبل از فرا رسیدن زمستان تکمیل کردند ! و جا برای تخلیه بیشتر نداشتن بطوریکه در مقاطعی قیمت گاز مایع منفی شد ! لطفا" ، اطلاعات اشتباه و اخبار غلط به مردم ندهید ! در کمال صداقت به ملت بگوید اشتباه کردید .... از سایت های بین المللی قابل راستی آزمایی است !

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۰۹ ۰۰:۴۵

یعنی خودتان از سایتهای خارجی بررسی کردید؟! معلومه که خیر !

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۰۷ ۲۳:۳۲

مجلس ما یاد بگیره ۴دست چلو کباب می خورن میان تو مجلس پاشون دراز میکنن می خوابن اونجا معامله و لابی میکنن و گاهی بازی های کلش

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۰۹ ۰۰:۵۰

اینجا، نظرات متعدد نشان می دهد که هموطنان ساده دل ما، رفتار سیاستمداران مکار آلمانی را باور کرده اند و فکر می کنند اونها واقعا همدرد مردمشان هستند !......... موضوع را انتهای زمستان که هزاران نفر از سرما خواهند مرد باید بررسی کرد که آیا از این سیاسان هم کسی مرده یا فقط مردم عادی مردند! جواب از الان معلومه !

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۰۹ ۱۲:۳۷

جناب عالی !اگر همدرد مردمشون نبودن الان المان عضو پنج کشور قرتمند و ثروتمند دنیا نبود اونم بدون نفت و ویرانی پس از جنگ جهانی !ارزش پولشونم صمنا بپرسی بد نیست

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۱۳ ۱۸:۴۹

معلم جان با-زن-نشسته! همین تابستان گذشته، ۴۵۰۰ نفر فقط در آلمان به خاطر گرما فوت کرده اند! حالا شما همدردی سیاسان آلمانی را نشان بدهید! راستی چرا معلمین عزیز ما اینقدر بدون مطالعه مانده اند اما در باره همه چیز ادعای دانایی دارند ؟

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۱۴ ۱۲:۰۲

چيزى كه عيان است چه حاجت به بيان است ….