• یکشنبه / ۲۹ آبان ۱۴۰۱ / ۱۲:۵۵
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401082920088
  • خبرنگار : 50491

فرمانده سپاه ناحیه گرگان خبر داد:

برگزاری ۴۰۰ برنامه به‌مناسبت هفته بسیج در گرگان/ راه‌اندازی قرارگاه جهاد فرهنگی

برگزاری ۴۰۰ برنامه به‌مناسبت هفته بسیج در گرگان/ راه‌اندازی قرارگاه جهاد فرهنگی

ایسنا/گلستان فرمانده سپاه ناحیه گرگان از برگزاری ۴۰۰ برنامه به‌مناسبت هفته بسیج در سطح شهرستان گرگان خبر داد.

علی دیلم امروز یکشنبه ۲۹ آبان در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: در شرایط فعلی رزمنده پیشگام در میدان نبرد اصحاب رسانه هستند، خوشبختانه علی‌رغم شیطنت‌های دشمنان و معاندین، استان گلستان به‌ویژه شهرستان گرگان در حوادث اخیر شرایط مطلوب و قابل قبولی در سطح کشور داشت.

وی با بیان اینکه قریب به ۴۰۰ برنامه به‌مناسبت هفته بسیج در گرگان برگزار می‌شود که از این تعداد ۵۶ برنامه شاخص است، افزود: برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی محله‌محور، نمایشگاه جهادگران فاطمی با حضور سردار حزنی، برگزاری یادواره‌های شهدا در سطح شهرستان، و محلات، یادواره شهدای آبروی محله و پیاده‌روی خانوادگی، برپایی میز خدمت، برگزاری گرامیداشت شهدای پنجم آذر به میزبانی بیمارستان پنج آذر گرگان از جمله برنامه‌های ما در هفته بسیج است.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان، برگزاری برنامه دعای ندبه شهرستانی، دیدار با تمامی خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری جلسات میقات صالحین، ساخت خانه محروم، خانه عالم و پایگاه بسیج و حوزه‌های مقاومت را از دیگر برنامه های هفته بسیج برشمرد و ابراز داشت: توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان از امروز در گلستان کلید خورد که  توزیع ۲ هزار بسته معیشتی مربوط به شهر گرگان است.

وی از برگزاری همایش شکوه و اقتدار بسیج در گرگان خبر داد و گفت: قرار بود این برنامه روز پنج‌شنبه(پنج آذر ماه) با حضور ۱۰ هزار نفر از بسیجیان برگزار شود که برای جلوگیری از ترافیک در سطح شهر این برنامه در صورت موافقت، روز جمعه در یکی از خیابان‌های اصلی گرگان برگزار می‌شود تا نشانگر ذره‌ای از شکوه و اقتدار بسیجیان باشد.

دیلم تاکید کرد: ۵۷ هادی سیاسی دارای توانایی اقناع‌سازی و جهاد تبیین به صورت روزانه در مدارس حضور می‌یابند تا برای نهادینه‌سازی فرهنگ ایرانی‌اسلامی در بین نوجوانان و جوانان گام بردارند البته آموزش و پرورش هم می‌تواند از ظرفیت معلمان توانمند و دلسوز خود در حوزه جهاد تبیین استفاده کند.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان از برپایی قرارگاه جهاد فرهنگی در گرگان با مشارکت دستگاه‌های فرهنگی خبر داد و گفت: در راستای این قرارگاه برنامه‌های مشترک و اثرگذار که صرفا برای رفع تکلیف نباشد برگزار خواهد شد  تا نگرانی‌هایی که امروز برای شهر دارالمومنین گرگان به وجود آمده برطرف شود.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha