• چهارشنبه / ۲۵ آبان ۱۴۰۱ / ۰۷:۴۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401082417070
  • خبرنگار : 50037

ششمین شهردار مهاجران از تهران می‌آید

ششمین شهردار مهاجران از تهران می‌آید

ایسنا/همدان رئیس شورای اسلامی شهر مهاجران از انتخاب "علیرضا موثقی" به عنوان ششمین شهردار شهر مهاجران با اکثریت آرای اعضای شورای اسلامی این شهر خبر داد.

جلال خلجی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طی جلسات مختلف و نیز صحبت با ۱۰ گزینه برای شهردار مهاجران از بین این تعداد گزینه علیرضا موثقی با اکثریت آرای اعضای شورای اسلامی به عنوان شهردار شهر انتخاب شد که مکاتبات لازم با استانداری انجام شده و حدود یک‌ماه تا ۴۵ روز تایید حکم وی توسط استانداری طول خواهد کشید.

وی با بیان اینکه شهردار انتخاب شده مهاجران ششمین شهردار شهر و نیز دومین شهردار در شورای دوره ششم به‌شمار می‌رود، تصریح کرد: علیرضا موثقی متولد سال ۱۳۵۴ اصالتا اصفهانی و ساکن تهران فوق لیسانس مدیریت دولتی دانشگاه تهران است.

خلجی با اشاره به مطرح شدن موضوع سکونت شهرداران در تیرماه سال‌جاری توسط سازمان بازرسی افزود: شهردار انتخاب شده برای سکونت در شهر مهاجران موافقت کرده و با تایید حکم وی از تهران به مهاجران می آید و در این شهر سکونت خواهد کرد.

وی ساکن نبودن، از بدنه شهرداری نبودن و برخی مشکلات و اختلافات را از دلایل رفتن شهردار قبل برشمرد و یادآور شد: ارتباطات و تعامل بالا، دید باز، سابقه کاری، از بدنه شهرداری بودن، تحصیلات، موافقت با سکونت در مهاجران و برنامه‌های ارائه شده از جمله دلایل رای موافق اکثریت اعضاء به علی موثقی از بین ۱۰ گزینه بود.

خلجی با اشاره به اینکه ارتباطات بالای وی با مسئولان از نقش موثری برای منافع شهر مهاجران برخوردار خواهد بود، گفت: در حال حاضر ساخت و احداث سالن آمفی تئاتر یکی از ضروریات برای شهر مهاجران بوده که احداث چنین پروژه ای برای مهاجران به طور قطعاچندین سال طول خواهد کشید اما با ارتباطات بالای شهردار انتخاب شده این پروژه می‌تواند در مدت زمان کوتاهی اجرایی شود ضمن اینکه او قول داده در صورت شهردار شدن این پروژه را در مدت زمان یک‌سال اجرایی کند و تحویل دهد.

وی در ادامه بیان کرد: ساخت و احداث آمفی تئاتر، کمربندی مهاجران، ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری، توجه به مبلمان شهری و مناسب سازی بافت شهری، زیباسازی شهر و احداث ساختمان شهرداری از جمله مطالبات اعضای شورای اسلامی شهر مهاجران از شهردار انتخاب شده است.

خلجی اظهار کرد: خبرنگار برتر کشور در سال ۸۱، برترین مدیر روابط عمومی در بین ۶۲ مدیر روابط عمومی شهرداری های تهران، مدیر روابط عمومی در حوزه صنعت، مشاور عالی استاندار در اصفهان، شهردار شهر دهق استان اصفهان و مدیرعامل کفش ملی ایران از جمله سوابق و رزومه کاری علیرضا موثقی شهردار انتخاب شده مهاجران است.

به گزارش ایسنا، مهاجران شهری کوچک در ۴۰ کیلومتری همدان در سمت شرقی بخش لالجین از توابع شهرستان بهار است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha