• سه‌شنبه / ۲۴ آبان ۱۴۰۱ / ۱۵:۲۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401082416987
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی؛

تازه‌های نشر جهاد دانشگاهی اصفهان رونمایی می‌شود

تازه‌های نشر جهاد دانشگاهی اصفهان رونمایی می‌شود

ایسنا/اصفهان انتشارات جهاد دانشگاهی واحد اصفهان به مناسبت هفته کتاب، کتاب‌خوانی و کتابدار از ۵ اثر تازه خود رونمایی می‌کند.

کتاب «تجارت سیار» در حوزه مدیریت بازاریابی و فناوری اطلاعات، دو کتاب «خانه‌های هوشمند: گذشته حال و آینده» و «معماری سایبرنتیک(تفکر اطلاعاتی و طراحی دیجیتال)» در حوزه معماری و طراحی، کتاب «شهر به‌اندازه هوشمند» با موضوع طراحی شهری و کتاب «دستور زبان انگلیسی strike» تازه‌ترین عناوین چاپ‌شده در انتشارات جهاد دانشگاهی واحد اصفهان هستند.

نفیسه باقری، مدیر انتشارات جهاد دانشگاهی واحد اصفهان به ایسنا گفت: امروزه مفهوم تجارت سیار با توجه به فضای رقابتی دیجیتالی و پیشرفت فناوری اطلاعات و ارتباطات محبوبیت زیادی پیداکرده است و کتاب «تجارت سیار»  با  طرح مباحث جامع و ارائه مورد کاوی و نمونه‌های به‌روز در زمینه کاربرد تجارت سیار در کسب‌وکارها به خوانندگان این حوزه کمک می‌کند تا درک بهتری از مفاهیم تجارت سیار پیدا کنند.

وی با اشاره به «معماری سایبرنتیک» تصریح کرد: پیشرفت‌های فناوری در سال‌های گذشته باعث توجه معماران به ابزارهای منحصربه‌فرد و توسعه روش‌های جدید نیز شده است. ازاین‌رو کتاب «معماری سایبرنتیک (تفکر اطلاعاتی و طراحی دیجیتال)» تألیف «کاملیو آندرس سیفوئنتس کوئین» با ترجمه امیر بهزاد برومند جزی، با توضیح رابطه بین استفاده از فناوری اطلاعات در بخش طراحی و درک مسائل معماری برای دانشجویان معماری و محققان علاقه‌مند به درک چشم‌انداز تحولات اخیر معماری بسیار کاربردی و خواندنی خواهد بود.

مدیر انتشارات جهاد دانشگاهی واحد اصفهان با بیان اینکه پیشنهاد کتاب «خانه‌های هوشمند: گذشته حال و آینده» به مخاطبان خود برنامه‌ریزی برای شهری است که به‌اندازه کافی هوشمند باشد، ادامه داد: امیر بهزاد برومند جزی به همراه رسول صادقی مؤلفان این کتاب در این اثر در پی آن هستند که با تشریح تاریخ هوشمند سازی خانه‌های مسکونی و استفاده از مطالعات نظری در متون تخصصی، شاخص‌هایی را برای  بهبود کیفیت عملکردی خانه‌های هوشمند در اختیار خوانندگان کتاب قرار دهند. امیر بهزاد برومند جزی با ترجمه کتاب «شهر به‌اندازه هوشمند» نوشته «بن گرین» دغدغه خود را در حیطه استفاده از فناوری در زندگی امروز ادامه داده و نشان می‌دهد که نگاه فنی محور به زندگی شهری منجر به ایجاد شهرهایی شده که در ظاهر هوشمند به نظر می‌رسند، اما در لایه‌های زیرین آن مملو از بی‌عدالتی و نابرابری است.

او به یکی به دیگر از کتاب‌های منتشرشده از سوی انتشارات جهاد دانشگاهی واحد اصفهان اشاره کرد و گفت: کتاب «دستور زبان انگلیسیstrike» پنجمین اثر تازه انتشارات جهاد دانشگاهی اصفهان است که در چهارفصل به آموزش دستور زبان انگلیسی به شیوه‌ای توصیفی و تبیینی می‌پردازد. در دو فصل اول، نویسنده به‌طور مفصل قواعد دستوری را پس از طرح مسئله با بیانی شیوا تشریح می‌کند. این کتاب برای عموم مخاطبانی است که به دنبال نکات دستوری زبان برای انواع آزمون‌های زبان و نوشتار دانشگاهی و عمومی هستند.

به گزارش ایسنا، آیین رونمایی از تازه‌های نشر جهاد دانشگاهی واحد اصفهان روز چهارشنبه ۲۵ آبان‌ماه ساعت ۱۶ و در محل کتاب‌فروشی اردیبهشت جهاد دانشگاهی واحد اصفهان برگزار می‌شود.

تازه‌های نشر جهاد دانشگاهی اصفهان رونمایی می‌شود

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha