• دوشنبه / ۲۳ آبان ۱۴۰۱ / ۱۰:۰۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401082315661
  • خبرنگار : 50034

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر همدان:

نتیجه بررسی فنی پل غدیر تا پایان هفته اعلام می‌شود

نتیجه بررسی فنی پل غدیر تا پایان هفته اعلام می‌شود

ایسنا/همدان رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر همدان با بیان اینکه نتایج آزمایشات بتن پل غدیر به تازگی به این کمیسیون ارائه شده است، گفت: اگر به این نتیجه برسیم که پل حتی در یک نقطه از عرشه دچار نقص است به مردم خواهیم گفت.

مهدی حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر براساس وظیفه ذاتی و نظارتی خود از ماه‌های قبل به موضوع کیفیت مصالح به کار رفته در پروژه تقاطع غیرهمسطح غدیر ورود کرده است.

وی تصریح کرد: این کمیسیون در مراحل مختلف بتن‌ریزی در پروژه حاضر شده و مشاهده کرد که در برخی از نقاط این پل بتن ریزی از نظر خواص ظاهری و مشخصات ملموس با شرایط استاندارد فاصله دارد بنابراین از شهرداری درخواست کردیم نتایج آزمایشات بتن را به کمیسیون ارائه دهد.

حیدری با بیان اینکه با وجود اینکه کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر نتایج کتبی بتن ریزی پل غدیر را از شهرداری درخواست کرده بود اما شهرداری این نتایج را ارسال نکرد، افزود: این اقدام شهرداری ما را مجبور به طرح تذکر کرد که یکی از بندهای تذکر نیز همین موضوع بود و بالاخره بعد از فشار و تذکر چند نونه از نتایج آزمایشات بتن ریزی پل غدیر به کمیسیون فنی و عمرانی ارائه شد.

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر همدان خاطرنشان کرد: این نتایج در کمیسیون فنی و عمرانی با استفاده از ظرفیت نخبگان بررسی خواهیم کرد و در بررسی‌های فنی و تخصصی مماشات و ملاحظه کسی را نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه دو نفر از اعضای کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر مهندسی ارشد عمران و عضو نظام مهندسی و واجد صلاحیت اظهارنظر هستند اما از اساتید دانشگاه و صاحبان فن نیز دعوت شده که در این کمیسیون حضور داشته باشند، تصریح کرد: نتیجه بررسی فنی آزمایشات بتن ریزی پل غدیر تا پایان هفته اعلام می‌شود.

حیدری درباره افتتاح پل غدیر، افزود: اگر پروژه‌ای با وجود مشکلات و ضعف‌های فنی بخواهد افتتاح شود مسئولیت آن برعهده شخص اول آن دستگاه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha