• چهارشنبه / ۱۸ آبان ۱۴۰۱ / ۱۳:۲۹
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1401081812710
  • خبرنگار : 71664

در دانشگاه آزاد؛

آیین‌نامه «کمیته تعامل دانشگاه و خانواده» ابلاغ شد

آیین‌نامه «کمیته تعامل دانشگاه و خانواده» ابلاغ شد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از ابلاغ آیین‌نامه «کمیته تعامل دانشگاه و خانواده» به رؤسای دانشگاه آزاد استان‌ها و واحدهای ویژه این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر فرزاد جهان‌بین ضمن اعلام این خبر، توضیح داد: بر اساس راهبرد ۱۵ نظام فرهنگی تربیتی سند دانشگاه اسلامی و به منظور تعامل این دو نهاد مقدس و افزایش کارآیی دانشگاه در عرصه‌های آموزشی، فرهنگی و اجتماعی و ایجاد هم‌افزایی بین دانشگاه آزاد اسلامی و خانواده‌ها، «کمیته تعامل دانشگاه و خانواده» در دو سطح سازمان مرکزی و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل می‌شود.

بر اساس بندهای این آیین‌نامه، تصمیم‌سازی برای شورای فرهنگی در خصوص تعامل دانشگاه و خانواده، برقراری ارتباط دو جانبه بین ارکان دانشگاه با خانواده دانشگاهیان، ارتقای سطح همگرایی فرهنگی و اجتماعی میان خانواده اساتید، کارکنان و دانشجویان، آشنا کردن خانواده دانشجویان با ضوابط، شرایط و مقررات دانشگاه، شناسایی خانواده‌های صاحب‌نظر، علاقه‌مند، کارآمد و ایده‌پرداز، تبیین، نهادینه‌سازی و تسهیل ازدواج‌های آسان دانشجویان، بهره‌گیری از ظرفیت خانواده‌های همیار و داوطلب در یاری‌رسانی به دانشگاه‌ها ازجمله اهداف تشکیل کمیته تعامل دانشگاه و خانواده است.

«کمیته تعامل دانشگاه و خانواده» در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و ذیل شورای فرهنگی دانشگاه تشکیل خواهد شد و ازجمله مهم‌ترین وظایف آن تصمیم‌سازی در خصوص تعامل دانشگاه و خانواده برای شورای فرهنگی دانشگاه، ایجاد هماهنگی و وحدت رویه در فعالیت‌های کمیته در واحدهای سراسر کشور، تصویب برنامه‌ها و دستورالعمل‌های مرتبط، نظارت و ارزیابی بر عملکرد و فعالیت کمیته در سطح واحدها و دریافت گزارش عملکرد فعالیت واحدهای دانشگاهی و جمع‌بندی و ارائه گزارش تفصیلی عملکرد کمیته‌ها و ارسال به مراجع ذی ربط است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در آیین‌نامه کمیته تعامل دانشگاه و خانواده که به تفصیل در اختیار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته است، به ترکیب اعضای کمیته تعامل دانشگاه و خانواده در سازمان مرکزی و واحدهای دانشگاهی، وظایف کمیته تعامل دانشگاه و خانواده در سازمان مرکزی و واحدهای دانشگاهی و... اشاره شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha