• جمعه / ۱۳ آبان ۱۴۰۱ / ۱۱:۳۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401081308670
  • خبرنگار : 50177

معاون استاندار لرستان:

جوانان باید شناخت و بصیرت خود را نسبت به توطئه استکبار افزایش دهند

جوانان باید شناخت و بصیرت خود را نسبت به توطئه استکبار افزایش دهند

ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان گفت: جوانان باید شناخت و بصیرت خود را نسبت به توطئه استکبار افزایش داده و با شناخت کامل از دشمنی استکبار، خود را انحراف دور کنند.

مجید منعمی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه  جوانان و نوجوانان همواره و در همه عرصه‌ها نشان داند که در دفاع از آرمان‌های نظام و میهن اسلامی احساس مسئولیت داشته و پیشرو هستند، اظهار کرد: ۱۳ آبان نماد مقابله با درنده خویی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار است.

وی اضافه کرد: خشم ملت انقلابی ایران بر علیه آمریکای جنایتکار است.

فرماندار بروجرد با بیان اینکه نوجوانان امروز با الگو قرار دادن شهید فهمیده در راه اعتلای دین و میهن اسلامی تلاش می‌کنند، خاطرنشان کرد: در آبان ماه سال ۱۳۵۹ شهید فهمیده درس صلابت و استواری و پایداری را به ما آموخت.

منعمی بیان کرد: حضور ۵۵۰ هزار دانش‌آموز در هشت سال دفاع مقدس و تقدیم ۳۶ هزار شهید بهترین دلیل برای احساس مسئولیت نوجوانان در دفاع از اسلام و میهن اسلامی است.

معاون استاندار لرستان تصریح کرد: مردم ایران در خاطره تاریخی خود جز جنایت و فتنه‌گری چیز دیگری از استکبار جهانی به ذهن ندارند و به خوبی به یاد دارند که در کودتای ۲۸ مرداد چگونه دولت قانونی ایران با حمایت آمریکا ساقط شد و این ننگ تا همیشه تاریخ بر پیشانی آمریکا باقی مانده است.

وی بیان کرد: دشمن تلاش دارد تا با صورتی زیبا به میدان آمده و ذهن جوانان را از جنایاتی که علیه ملت ایران مرتکب شده منحرف کند.

منعمی با بیان اینکه امروز استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در مقابله همیشگی و کینه‌توزی‌های مستمر خود علیه ایران اسلامی، جوانان و نسل آینده ساز کشور را هدف قرار داده است، خطاب به جوانان گفت: جوانان باید شناخت و بصیرت خود را نسبت به توطئه استکبار افزایش داده و با شناخت کامل از دشمنی استکبار، خود را انحراف دور کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha