• پنجشنبه / ۱۲ آبان ۱۴۰۱ / ۱۵:۰۱
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1401081208370
  • خبرنگار : 50214

رئیس جدید هیات دوومیدانی استان یزد معرفی شد

رئیس جدید هیات دوومیدانی استان یزد معرفی شد

ایسنا/یزد اعضاء مجمع انتخاباتی هیات دوومیدانی استان یزد، «ابوالفضل شبانی» را به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب کردند.

مجمع انتخاباتی هیات دوومیدانی استان یزد با حضور هاشم صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی ، علیرضا پورسلمان مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ، هاشمی و آزاده دهقان معاونین این اداره کل و دیگر اعضاء مجمع برگزار شد.

در این مجمع سه نفر نامزد ریاست هیات دوومیدانی استان یزد بودند که با انصراف اعتمادالعلما و فخرالسادات خامسی ، رای گیری با یک کاندیدار برگزار شد که در پایان رای گیری ابوالفضل شبانی با کسب ۲۵ رای برای چهار سال بعنوان سکاندار این هیات انتخاب شد. همچنین با انجام رای گیری ، اعضاء هیات رئیسه هیات دوومیدانی استان یزد نیز انتخاب شدند.

«هاشم صیامی» رئیس فدراسیون دوومیدانی در این مجمع با تبریک به منتخب مجمع گفت: انتظار داریم رئیس جدید با تعامل و ایجاد اتحاد در بین اهالی دوومیدانی مسیر توسعه و گسترش این رشته را هموار با برنامه ریزی به تربیت قهرمانان زیادی در این رشته بپردازند.

وی افزود: استان یزد استعدادهای زیادی در رشته دوومیدانی دارد و در حال حاضر نیز دوومیدانی کاران یزدی در تیم های ملی خوش میدرخشند که باید برای آینده این ورزش نیز برنامه ریزی داشت.

رئیس فدراسیون دوومیدانی با اشاره به اهمیت ورزش دوومیدانی گفت: دوومیدانی رشته ای المپیکی ، پرطرفدار و پرمدال است و به عنوان ورزش پایه و اصلی یاد می شود که سرمایه گذاری ، استعدادیابی و قهرمان پروری باید مورد نظر قرار گیرد.

صیامی ابراز امیدواری کرد: هیات دوومیدانی استان یزد با تعامل با آموزش و پرورش و دیگر نهادها و بهره گیری از مربیان مجرب و با تجربه و همچنین برگزاری دوره های مختلف داوری و مربیگری زمینه توسعه و گسترش بیش از پیش این رشته را فراهم کند.

«علیرضا پورسلمان» مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد هم در این نشست گفت: تکمیل و بهره برداری از پیست مسقف دوومیدانی یکی از دغدغه های ما است و با تلاش های در حال انجام تا پایان سال این پیست تکمیل خواهد شد و به بهره برداری میرسد.

وی افزود: انتظارمان این است هیات دوومیدانی استان هم در جذب مخاطبین و افزایش دوومیدانی کاران و جامعه مخاطب خود تلاش کند و قطعا با افزایش کمی دوومیدانی کاران افزایش کیفی را نیز شاهد خواهیم بود.

وی بیان کرد: همدلی و همراهی تمامی خانواده دوومیدانی استان لازمه موفقیت و توسعه این رشته است که هیات استان باید در این مسیر تلاش کند و از همه سلایق و نظرات بهره ببرد و با برنامه ریزی خوب این ورزش را در سطح استان گسترش دهند.

در پایان این مجمع از ایلیایی رئیس سابق هیات دوومیدانی استان تجلیل بعمل آمد و دهسانی سرپرست سابق این هیات نیز با حکم رئیس فدراسیون به عنوان عضو کمیته اقتصادی فدراسیون منصوب شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha