• چهارشنبه / ۱۳ مهر ۱۴۰۱ / ۲۰:۳۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401071306501
  • خبرنگار : 50239

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان:

شهید همدانی طی ۴۰ سال مجاهدت همانند روز اول در نظام اسلامی استوار بود

شهید همدانی طی ۴۰ سال مجاهدت همانند روز اول در نظام اسلامی استوار بود

ایسنا/همدان نماینده ولی‌فقیه در استان همدان بیان کرد: سردار شهید همدانی طی ۴۰ سال مجاهدت مانند همان روز اولی که وارد راه شد، در نظام مقدس اسلامی استوار بود و این شهید افتخار این استان است و همواره با افتخار از او حرف می‌زنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌اللّه شعبانی‌موثقی شامگاه چهارشنبه ۱۳ مهرماه در هفتمین سالگرد شهادت سردار شهید حسین همدانی در حسینیه امام خمینی(ره) شهر همدان، اظهار کرد: یکی‌ از مسائلی که قرآن کریم مطرح می کند استقامت در راه مقاومت است، خیلی‌ها در ابتدای مسیر حرف از خدا، ولایت و انقلابی بودن زدند اما با گذشت زمان با شکل‌گیری فتنه‌های مختلف از ولی جامعه جدا شدند.

وی ادامه داد: برخی از افراد گاهی در تشخیص معیار حق و باطل دچار اشتباه شدند اما به تعبیر قرآن کریم ماندگار آن چیزیست که حق اللّه است و این شهدا ماندگارند چراکه برای خدا کار کردند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان اظهار کرد: ایام در حال چرخش است، یک روز جنگ بدر و پیروزی اسلام و یک روز جنگ احد و شکست اسلام است، دوران فتنه و سختی‌هایی دارد اما این فتنه‌ها و گرفتاری‌ها در جامعه برای امتحان ایمان مردم ایجاد می‌شود.

وی اضافه کرد: گاهی سختی‌های ظاهری مانند همین فتنه اخیر در جامعه ایجاد می‌شود اما نکته اساسی این است وقتی سختی ایجاد می‌شود و جامعه اسلامی مقاومت می‌کند نتیجه مقاومت جامعه ناامیدی دشمن است، مانند شهدا که در جنگ با دشمن مقاومت کرده و سست نشدند. 

امام جمعه همدان تأکید کرد: سردار شهید همدانی در ۴۰ سال مجاهدت مانند همان روز اولی که وارد راه شد، در نظام مقدس اسلامی استوار بود و این شهدا پرچم محافظت از اسلام و پرچم مقاومت را در جامعه برپا کرده‌اند و نتیجه این مقاومت پیروزی جریان حق بر باطل است.

وی خاطرنشان کرد: شهید حاج حسین همدانی افتخار این استان است و همواره با افتخار از او حرف می‌زنیم، با افتخار می‌گوییم این استان و این خطه اهل مقاومت است همانطور رهبر معظم انقلاب این استان را دارالمجاهدین و شهدای این استان را برجسته خطاب کرده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha