• سه‌شنبه / ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۴:۱۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401061511902
  • خبرنگار : 50513

وزیر کشور:

ایران‌ترانسفوی زنجان خود را داعیه‌دار توسعه صنعتی استان بداند

ایران‌ترانسفوی زنجان خود را داعیه‌دار توسعه صنعتی استان بداند

ایسنا/زنجان وزیر کشور گفت: شرکت ایران‌ تراسفوی زنجان باید خود را داعیه‌دار توسعه صنعتی استان بداند و کارش را توسعه دهد.

احمد وحیدی‌دهقان ظهر امروز (۱۵ شهریورماه) در آیین آغاز به کار ۳۶۰ نیروی تازه استخدامی شرکت ایران‌ترانسفوی زنجان با بیان اینکه دنیای صنعت بدون انرژی معنی ندارد، اظهار کرد: حیات امروز با وصل به انرژی امکان‌پذیر بوده و انرژی نیز بدون انتقال فایده‌ای نخواهد داشت که این موضوع نشان از اهمیت کار این شرکت دارد.

وی تصریح کرد: در توسعه صنعتی همواره باید شتاب‌دهنده و پیشگام بود. اینکه با پیشرفت نام یک‌ واحد صنعتی بدرخشد، حائز اهمیت است. اگر صنعتی در سطح کشور بتواند کالایی تولید کند که در هر جا نام ایران برند شود، چقدر می‌تواند ارزش داشته باشد.

این مسئول با بیان اینکه ما می‌خواهیم یک برند در سطح جهانی باشیم، افزود: این شرکت باید پرچم‌دار شتاب و توسعه استان بوده و این مسیر ادامه‌ داشته باشد.

وی به وضعیت اشتغال در استان نیز اشاره کرد و یادآور شد: نرخ بیکاری در استان زنجان نسبت به دیگر استان‌ها وضعیت بهتری است و ظرفیت اینکه به صفر برسد را نیز دارد.

ایران‌ترانسفوی زنجان خود را دایه‌دار توسعه صنعتی استان بداند

استاندار زنجان نیز در این برنامه با تبریک به اعضای جدیدالورود به این مجموعه، گفت: ترانسفورماتورسازی زنجان پیشانی صنعت استان است. ترانسفو مسیر رشد را ادامه داده و انتظار می‌رود مقداری سبد محصولات را متنوع کند. سبد خروجی و تنوع آن تاثیر چشم‌گیری در وضعیت تحریم خواهد داشت.

محسن افشارچی با بیان اینکه ترانسفو باید دست شرکت‌های دانش‌بنیان را بگیرد، افزود: صنایع متعددی داریم که تجهیزات آن از کشورهای دیگر است و امیدواریم بزرگی و بلوغ این واحد صنعتی بزرگ استان به دیگر صنایع زنجان سرریز شده و شتاب‌دهنده توسعه در صنعت باشد.

نماینده عالی دولت در استان زنجان با بیان اینکه ۳۷ درصد ارزش‌افزوده اقتصادی متعلق به صنعت است، گفت: در استان برنامه‌ریزی کرده و پیش می‌رویم و تلاش می‌کنیم در امور گشایش ایجاد کنیم و همه موفقیت‌ها با تلاش امکان‌پذیر است.

ایران‌ترانسفوی زنجان خود را دایه‌دار توسعه صنعتی استان بداند

مدیرعامل شرکت ایران‌ترانسفو زنجان نیز در این مراسم به استخدام نیروی جدید در این شرکت اشاره کرد و گفت: علیرغم وجود تحریم‌ها، شرکت ایران‌ترانسفو زنجان صادرات را ۹۸۰ درصد و تولید را نیز رشد داشته است. همچنین ۲۰۰۰ نفر استخدام شده که نشان‌دهنده این است که می‌توان در تحریم نیز رشد کرد.

بهزاد ظهیری تصریح کرد: با همین سرعت و قدرت که باور داریم، پیش خواهیم رفت. در این مجموعه با جرات می‌توان گفت که به هر ترتیبی چراغ این کارخانه روشن خواهد ماند و چرخه تولید همواره فعال خواهد بود. این چرخه تولید و افتخارات این مجموعه باید حفظ شده و ماندگار باشد.

وی ادامه داد: اگر مجوز خوردوسازی که درخواست شده تایید شود، حداقل ۱۰۰۰ نفر و اگر انجام نشود ۴۰۰ نفر به‌ طور مستقیم استخدام خواهند شد.

ایران‌ترانسفوی زنجان خود را دایه‌دار توسعه صنعتی استان بداند

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha