• پنجشنبه / ۳ شهریور ۱۴۰۱ / ۰۸:۵۰
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1401060301967
  • خبرنگار : 50126

سرپرست صندوق استان خبر داد:

ایجاد اشتغال برای بیش از ۱۴۰۰ نفر با تسهیلات صندوق کارآفرینی‌ امید در ایلام

ایجاد اشتغال برای بیش از ۱۴۰۰ نفر با تسهیلات صندوق کارآفرینی‌ امید در ایلام

ایسنا/ایلام سرپرست صندوق کارآفرینی‌ امید استان ایلام گفت: در طول سال گذشته با تسهیلات  پرداختی در بخش‌های خدمات، کشاورزی، صنعت و رفاهی برای  ۱۴۳۵ نفر در استان اشتغال ایجاد شده است.

«مرتضی دالوند» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد:  از شهریور سال گذشته تا شهریور امسال  ۲۰۰۳  فقره تسهیلات ارزان قیمت با اعتباری بیش از ۱,۶۵۰ میلیارد ریال از ابتدای شهریورماه سال ۱۴۰۰ تا شهریور ۱۴۰۱ توسط این صندوق در استان پرداخت شده که در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل۱۷۶ درصد افزایش داشته است.
وی با بیان اینکه این تسهیلات  پرداختی در بخش های خدمات، کشاورزی، صنعت و رفاهی پرداخت شده و با پرداخت آن برای  ۱۴۳۵ نفر در استان اشتغال ایجاد شده است، گفت: این صندوق طی تفاهم نامه با نهادها و دستگاه ها از جمله وزارت ورزش و جوانان، صندوق هنرمندان، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان زندان ها، فنی و حرفه ای، کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی و غیره از ابتدای شهریور سال گذشته تا کنون ۹۵۰  فقره تسهیلات اشتغالزایی با اعتباری بیش از ۱,۲۸۳ میلیارد ریال پرداخت نموده است.

سرپرست صندوق کارآفرینی امید استان با بیان اینکه در این مدت از طریق تفاهم نامه های منعقد شده با بنیاد برکت ۱۶۱ فقره تسهیلات اشتغالزایی با اعتبار ۶۴ میلیارد ریال پرداخت شده است، افزود: صندوق استان از ابتدای امسال  با ابلاغ اعتبارات بند الف تبصره۱۸ قانون بودجه سال۱۴۰۰ توانسته بیش از ۹۸ درصد اعتبار مربوطه راجذب و تسهیلات اشتغال ارزان قیمت به متقاضیان معرفی شده از سوی دستگاه های اجرایی پرداخت نماید که در این راستا تعداد ۴۳۱ فقره تسهیلات با اعتبار ۹۸۰ میلیارد ریال پرداخت کرده و با این عملکرد توانسته رتبه اول را تا پایان تیرماه بین صندوق های سراسر کشور و  همچنین رتبه ممتاز در بین بانک های عامل در استان را کسب کند.


سرپرست صندوق استان ایلام در خصوص اقدامات و خدمات صندوق استان در سفر ریاست محترم جمهوری به استان ایلام در مهرماه سال۱۴۰۰، گفت: صندوق استان با پرداخت ۱۹۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغال و ضروری به ۸۴۵  فقره درخواست مردمی سفر ریاست محترم جمهوری پاسخ داده است.
دالوند تصریح کرد : تعداد ۵۲ طرح اشتغالزایی در سطح استان ایلام با حمایت مالی صندوق کارآفرینی امید با اعتبار ۳۷۸ میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرند.
وی تصریح کرد : صندوق کارآفرینی امید این تسهیلات را در حمایت مالی از جوانان تحصیل کرده، دارای مهارت، زنان خودسرپرست، نخبگان و کارآفرینان در قالب ایجاد کسب و کار خرد و کوچک با رویکرد توانمندسازی و شبکه سازی هم افزا و تکمیل زنجیره ارزش با اولویت مناطق محروم و مناطق روستایی پرداخت کرده است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha