• شنبه / ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۳:۳۰
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401052920959
  • خبرنگار : 50547

تیغ کمیته استیناف مازندران بر گردن تیم‌های لیگ برتر امیدهای فوتبال استان

تیغ کمیته استیناف مازندران بر گردن تیم‌های لیگ برتر امیدهای فوتبال استان

ایسنا/مازندران لیگ برتر امیدهای فوتبال استان مازندران در حالی برگزار شد که تیم امیرکلای بابل با بازی دادن یک سرباز مشمول، مرتکب تخلف قانونی شده و موضوع جالب اینجاست، با اینکه کمیته انظباطی هیات فوتبال مازندران رای به باخت سه بر صفر تیم بابلی به نفع تیم های روبرو داده اما کمیته استیناف استان این رای را برگشت زده است.

مطابق اسناد به دست رسیده، لیگ برتر امیدهای فوتبال استان مازندران در شرایطی برگزار شد که تیم امیرکلای بابل با بازی دادن یک سرباز که از ۱۴۰۰/۱۲/۶ مشمول وظیفه عمومی شده است در چندین بازی، مرتکب تخلف شد چراکه بر اساس قانون بازی کردن سرباز در رقابت ها تخلف محسوب می شود، این در حالیست که کارت بازی نیز برای این سرباز مشمول صادر شده است.

نکته بحث برنگیز ماجرا اینجاست؛ در حالی که کمیته انظباطی هیات فوتبال استان مازندران در برخورد با این تخلف رای ۳ بر صفر به نفع تیم هایی اعلام کرد که این بازیکن در مقابل آن ها به میدان رفته اند اما در اتفاقی تامل برانگیز کمیته استیناف استان این نامه را برگشت داده و رای را ملغی کرده است.

سرمربی تیم شهروند فریدونکنار که یکی از تیم های درگیر این ماجراست با صراحت بیان می کند که این شهروند و بازیکن امیرکلایی، در دیدار مقابل تیم وی و دریای بابل به میدان آمده در شرایطی که وی مشمول نظام وظیفه است.

سعید اسفندیاری در گفت و گو با ایسنا ادامه داد: ۶ /۱۴۰۰/۱۲ طبق نامه نظام وظیفه این بازیکن سرباز یعنی مشمول است و بازی او غیرقانونی بوده که از ۱۴ بازی تیم امیرکلا ۸ الی ۹ بازی را غیرمجاز انجام داده است.

اسفندیاری گفت: تیم دریای بابل از وی شکایت دارد و طبق نامه ای که نظام وظیفه جهت سرباز بودن این بازیکن صادر کرده است به میدان رفتن این بازیکن خلاف قانون بوده اما کمیته استیناف این نامه را برگشت زده در صورتی که ۶ الی ۷ ماه از سرباز بودن او می گذرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha