• سه‌شنبه / ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ / ۰۰:۳۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1401052517755
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد

افزایش قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۱۱۳۹ نفر

افزایش قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۱۱۳۹ نفر

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد یک نفر بر اثر کرونا فوت کرده است، گفت: شمار قربانیان این بیماری در کهگیلویه و بویراحمد به ۱۱۳۹نفر رسید.

محمد غلام نژاد در جمع خبرنگاران افزود: هم اکنون ۷۵ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که۴۴ نفر مبتلای قطعی و ۶ نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی اظهار کرد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۹۷هزار ۴۷نفر بهبود یافته گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به آزمایش‌های انجام شده در استان کهگیلویه و بویراحمد طی ۲۴ ساعت گذشته خاطرنشان کرد: از ۴۴۷ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه‌های استان که شامل تست‌های پی سی آر ورپید تست است ۴۵ درصد موارد مثبت بودند.

غلام نژاد با بیان اینکه آمار مبتلایان به بیماری کرونا در استان روزانه در حال افزایش است، تصریح کرد: پیش بینی می شود طی روزهای آینده آمار بیماران بدحال و مرگ‌های ناشی از کرونا در کهگیلویه و بویراحمد افزایش یابد.

وی ادامه داد: توصیه می‌شود افراد در صورت داشتن هر گونه علائم بیماری کرونا به پزشک مراجعه و مراقبت‌های لازم برای پیشگیری از انتقال بیماری این بیماری به دیگر اعضاء خانواده و دیگران را داشته باشند.

به گزارش ایسنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مهمترین راهکار برای پیشگیری از ابتلا به کرونا را رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و خودداری از عادی انگاری این بیماری دانست و بیان کرد: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد برای پیشگیری از ابتلا و کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا و ایجاد ایمنی در برابر این بیماری خطرناک و همه گیر واکسیناسیون خود را تکمیل و دُز یادآور را حتما تزریق کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha