• چهارشنبه / ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۲:۱۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401051913768
  • خبرنگار : 30188

خرید تاج گل ترحیم با ارسال سریع و رایگان

خرید تاج گل ترحیم با ارسال سریع و رایگان

تاج گل یکی از بهترین وسیله برای ابراز همدردی و عرض تبریک و تهنیت برای مراسمات عزاداری، عروسی و افتتاحیه نمایشگاه‌ها می‌باشد. امروزه تاج گل‌ها مورد استقبال افراد زیادی قرار می‌گیرد تا با بهترین قیمت و کیفیت برای اهدا به دوستان و آشنایان استفاده شود. معمولاً بیشتر اوقات افراد قابلیت بیان احساسات را ندارد و چه در غم و چه در شادی فقط می‌توانند با ابراز یک گل بزرگ احساسات خود را بازگو نمایند.

به گزارش ایسنا به نقل از هانی گل، معمولاً گل‌ها بهترین وسیله برای یاری رساندن به شما در این زمینه است تا بتوانید در مراسمات مختلف نظیر تشییع جنازه و ترحیم از آن‌ها استفاده نمایید. امروزه در ایران نیز اهدای تاج گل در مراسم‌های عزاداری بسیار مرسوم است و می‌توانید از آن‌ها بهترین استفاده را ببرید. شما می‌توانید در فروشگاه هانی‌گل انواع تاج گل‌های ترحیم را سفارش دهید.

پارامترهای مهم در سفارش گل ترحیم

تاج گل کلاسیک ترحیم

اگر شما در مراسم خاصی می‌خواهید تاج گل ترحیم مورد نظرتان را خریداری کنید در این زمینه باید نکات مهمی را مد نظر قرار دهید. تاج گل در واقع مجموعه‌ای از گل‌هایی است که روی یک پایه چوبی و یا فلزی سوار شده‌اند. معمولاً تاج گل‌ها از 1 متر تا 4 متر طول و عرض دارند که بزرگی تاج گل‌ها گاهی اندازه یک دیوار می‌باشد و تاج گل‌های بزرگ که برای جابه‌جا کردن آنها حتی به چندین نفر انسان نیاز است. در هر صورت اندازه و ارتفاع تاج گل به نظرات مشتری بستگی دارد و قیمت تاج گل‌ها باید بر حسب نوع گل‌ها انتخاب شوند و در ادامه برخی از مهم‌ترین نکات را خدمتتان معرفی می‌کنیم.

مهم‌ترین معیارهای انتخاب تاج گل مناسب

شما برای خرید یک تاج گل مناسب برای مراسمات ترحیم باید وقت و زمان کافی اختصاص دهید و برای خرید تاج گل اصلاً عجله نکنید و باید با فرصت اقدام به خرید تاج گل کنید و حتماً از فروشنده بخواهید که از گل‌های تازه و کاملاً نو استفاده بکند. استندهای قرارگیری گل باید کاملاً نو باشد و قابلیت نگهداری انواع گل‌ها را داشته باشد. شما در ادامه با برخی از مهم‌ترین عوامل انتخاب تاج گل آشنا می‌شوید:


نوع مراسم و انتخاب تاج گل

معمولاً تاج‌گل‌ها باید برای مراسم‌های مختلف با دقت زیادی انتخاب شوند. معمولاً انتخاب تاج گل برای مراسم افتتاحیه با مراسم عزاداری و ترحیم فرق دارد و شما می‌توانید از تاج گل‌های شلوغ و پر زرق و برق برای مراسم‌های بزرگ و عروسی استفاده نمایید. برای مراسمات عزاداری می‌توانید از تاج گل‌های بزرگ با گل‌های سفید و روبان مشکی بهره ببرید.

انواع تاج گل

تاج گل‌ها در انواع مختلفی ارائه شده تا بتوانید برای مراسم‌های مختلف از آنها بهره ببرید. تاج گل شامل مدل کلاسیک تا مدرن و درباری برای مراسم با توجه به بودجه افراد انتخاب می‌شود. معمولاً در مراسم‌های ختم نیز امروزه از تاج گل استفاده می‌شود. شما با توجه به هزینه‌هایی که می‌خواهید انجام دهید باید برای مراسم خود بهترین تاج گل‌ها را در اندازه‌های مختلف از سایت هانی گل تهیه نمایید.

تاج گل کلاسیک

این مدل از تاج گل‌ها شامل یک سری از گل‌هایی است که در بخش مرکزی تاج قرار خواهد گرفت و باقی گل‌ها به صورت شعاعی در اطراف گل‌های مرکزی تزئین می‌گردند. در این موارد شعاع‌ها را با گل گلایل تشکیل می‌دهد و مرکز تاج گل نیز با گل‌های داوودی آراسته خواهد شد. حتماً در مراسم‌های مذهبی انواع این تاج گل‌ها را مشاهده کرده‌اید که نمونه‌های آن در بازار زیاد است و این تحت عنوان تاج گل کلاسیک است که بر طبق سلایق مشتری در طبقه‌های مختلف عرضه شده است.

تاج گل مدرن

در این تاج گل معمولاً از تعداد گل‌های آنتریوم‌های با شاخه‌های زیبا ارائه شده و در شعاع‌های مختلف با گل‌های مرکزی می‌توانید آن را تزئین نمایید. این تاج گل‌ها در یک طبقه، دو طبقه و سه طبقه ارائه شده است.

تاج گل درباری یا اروپایی

تاج گل درباری ترحیم

تاج گل‌های درباری و اروپایی با سبک خاص و جدیدی ارائه شده تا بتوانید از آن در استندهای حلقه‌ای با گل‌های گلایل و لیلیوم بهره برده شده است. این تاج گل با گل‌های رز نیز تزئین می‌شود و بسیار شیک و زیبا طراحی شده تا بتوانید از آنها در تمامی مراسم‌های ختم استفاده نمایید. فروشگاه هانی گل انواع تاج گل درباری را با قیمت‌های بسیار مناسب برای کاربران عرضه نموده است.

معمولاً گل‌های ژربرا و آنتوریوم و لیلیوم جزو پای ثابت این دیزاین تاج گل‌ها هستند و در طبقات دیگر این تاج‌گل‌ها نیز از حلقه‌های دیگر با تاج‌گل‌های کلاسیک بهره‌برداری‌ شده است.

خرید تاج گل ترحیم/ خرید تاج گل ختم

گل‌ها یکی از بهترین گیاهان برای ابراز احساسات است که موجودات لطیف و زیبایی هستند که حضورشان به همه انسان‌ها آرامش می‌دهد. گل‌ها امروزه عضو اصلی مراسمات مختلفی هستند و می‌توانند از انرژی‌های بد فضاهای سنگین مراسم عزاداری بکاهند و کلاً یک فضا را تغییر دهند. معمولاً در مراسم‌های ترحیم فضا تا حدودی سنگین است و حضور گل‌های ترحیم می‌تواند باعث تسلی خاطر بازمانده‌ها شوند.

زمانی انسانی از دنیا می‌رود و معمولاً فضای غم و حزن در خانه صاحب عزا پیچیده می‌شود و با ارسال گل معمولاً می‌توانید بهترین ابراز ناراحتی و تسلیت را انجام دهید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha