• یکشنبه / ۹ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۴:۳۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401050907058
  • خبرنگار : 30188

راهکارهای تبلیغاتی جذب مشتری در نمایشگاه

راهکارهای تبلیغاتی جذب مشتری در نمایشگاه

حضور موفق در نمایشگاه‌ها در کنار سایر رقبا، تاثیر انکارناپذیری بر شرایط دیده‌شدن و محبوبیت برندها در بین مخاطبان دارد. امروزه رقبای بسیار زیادی در حوزه‌های تخصصی هر کسب و کار وجود دارند، به همین خاطر ایجاد تمایز میان هر برند و رقبای آن حائز اهمیت خواهد بود. بدون تردید بازدیدکنندگان از حضور در نمایشگاه‌ها اهداف خاصی دارند که در بهترین حالت به دنبال یافتن بهترین برند هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از صبح آگهی، هدف اصلی هر کسب و کار باید نمایش جلوه‌ای جذاب از برند خود برای مشتریان باشد. فقط در این صورت امکان دستیابی به موفقیت و فروش بیشتر نسبت به دیگر رقبا وجود خواهد داشت. در ادامه به بررسی برخی راه‌کارهای مهم برای دیده شدن و جذب مشتریان بالقوه در نمایشگاه‌ها می‌پردازیم.

استفاده از بنر تبلیغاتی در نمایشگاه

بنر تبلیغاتی صبح آگهی

همان‌طور که می‌دانید نمایشگاه‌ها جایگاه مهمی در برندسازی یک کسب و کار دارند. با توجه به اینکه یکی از مهم‌ترین ابزار تبلیغات در نمایشگاه چاپ بنر تبلیغاتی و پوسترها است، کیفیت چاپ آن‌ها و محتوایی که روی آن چاپ می‌شود از اهمیت زیادی برخوردار است. چاپ بنر چه در عرض‌های پایین برای دکور تبلیغاتی داخل غرفه، و چه به‌عنوان عرض‌های بالاتر برای نصب در بیلبوردهای تبلیغاتی داخل نمایشگاه مهم است. اگر بنر شما در داخل غرفه استفاده شود، در معرض دید تعداد زیادی از بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.  از جنبه‌ای دیگر، اگر بنر بیلبوردهای شما داخل محوطه‌ی نمایشگاه نصب شود، در معرض دید مخاطبان جدیدی قرار خواهد گرفت که بنا به هر دلیلی وارد غرفه‌ی شما نشده‌اند. هر چه تبلیغات نمایشگاهی شما بیشتر در معرض دید مخاطبین باشد، احتمال تبدیل به مشتری و فروش آن نیز بیشتر خواهد شد. توجه کنید که از شعارهای تبلیغاتی خلاق و همچنین رنگ‌های جذاب و گیرا و همچنین تصاویر با کیفیت در طراحی بنر خود استفاده کنید تا مورد توجه مخاطبین قرار گیرد.

کاتالوگ کسب و کار شما را حرفه‌ای معرفی می‌کند

همان‌طور که می‌دانید نمایشگاه یک بستر فوق‌العاده برای معرفی محصولات و خدمات شماست، اما حضور شما به تنهایی کارساز نیست و باید تلاش کنید تا به بهترین نحو برند و خدمات خود را به بازدیدکنندگان معرفی کنید. یکی بهترین و موثرترین راه‌ها جهت دیده‌شدن و حرفه‌ای بودن، ارائه و طراحی کاتالوگ نمایشگاهی محصولات و خدمات شماست. سعی کنید  کاتالوگ خود را حرفه‌ای، خلاقانه و در بالاترین کیفیت ممکن طراحی کنید. عملکرد کاتالوگ شما منجر به  فروش بیشتر محصول و خدمات شما در غرفه نمایشگاه می‌شود. طراحی خود را مناسب بازدیدکننده هدف انجام دهید. اطلاعات کسب و کار و همچنین راه‌های ارتباطی خود را به طور کامل در آن ذکر کنید. یکی از مهم‌ترین قسمت‌های جذاب در هر کاتالوگ تصاویر هستند پس سعی کنید از تصاویر واقعی و با کیفیت استفاده کنید تا حس اعتماد را در مخاطب خود ایجاد کنید.

استفاده از هدایا تبلیغاتی در نمایشگاه

هدایای تبلیغاتی صبح آگهی

ارائه هدایا تبلیغاتی یکی دیگر از راه‌های جلب نظر مشتری در نمایشگاه‌ها می‌باشد که بسیار اهمیت دارد. انتخاب کردن یک هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی مناسب، ارزش برند شما را به بهترین شکل ممکن به مخاطب انتقال خواهد داد. با توجه به اینکه تعداد مخاطبان و بازدیدکنندگان در هر نمایشگاه بسیار زیاد است، صاحبان کسب‌ و کار ترجیح می‌دهند برای خرید هدیه تبلیغاتی سراغ گزینه‌های مقرون به صرفه اما پرطرفدار بروند. با این کار تعداد بیشتری از مخاطبان را تحت پوشش قرار داده و احتمال فروش بیشتر را افزایش می‌دهند. همچنین بسیاری از برندها در کنار سایر هدایای تبلیغاتی خود ساک‌دستی تبلیغاتی تهیه می‌کنند و بروشور، کاتالوگ و یا هدایای تبلیغاتی خود را در آن قرار داده و به مخاطب ارائه می‌دهند. ساک دستی‌های تبلیغاتی که دارای اطلاعات هربرند هستند، همانند یک بیلبورد سیار عمل کرده و تبلیغات محیطی انجام می‌دهند که این کار موجب افزایش بازدیدکنندگان و مخاطبان شما می‌شود.  فروش ساک دستی تبلیغاتی صبح آگهی در بالاترین کیفیت با قیمتی مفرون به صرفه انجام می‌شود.

استفاده از سازه‌های نمایشگاهی تبلیغاتی

سازه‌های نمایشگاهی مجموعه‌ای از تجهیزات نمایشگاهی هستند که در راه‌اندازی و اجرای امور نمایشگاهی کمک شایانی به دیده شدن هر برند می‌کنند. سازه نمایشگاهی در نظم بخشیدن به نمایشگاه و رسمیت دادن به امور نمایشگاهی بسیار موثر و کاربردی هستند. این سازه‌ها در انتقال پیام تبلیغاتی بسیار موثر بوده و می‌توانند در رونق بخشیدن به امور نمایشگاهی بسیار موثر واقع شوند. از  انواع این سازه‌ها می‌توان به میز کانتر، استند ایکس، استند پاپ آپ و رول آپ اشاره کرد. این سازه‌ها به سادگی حمل شده و به آسانی نصب می‌شوند. این سازه‌ها جلوه‌ی بصری خاصی به غرفه‌های شما می‌دهند و در جلب نظر بیننده تاثیر به سزایی دارند. در چندین سال اخیر به دلیل قیمت مناسب سازه‌های نمایشگاهی، اغلب غرفه داران در نمایشگاه‌ها از آن‌ها استفاده می‌کنند.

صبح آگهی همراه شما در تبلیغات

تا این بخش از متن شما را با اهمیت تبلیغات در نمایشگاه‌ها برای افزایش مخاطب آشنا کردیم و اهمیت استفاده از انواع ابزارهای تبلیغاتی را به طور کامل بیان کردیم. محصولات تبلیغاتی با کیفیتی در صبح آگهی وجود دارند که با قیمتی مقرون چاپ شده و می‌توانند مخاطب را جذب کنند. همچنین مشاورین در صبح آگهی به شما کمک می‌کنند تا متناسب با اندازه‌ی کسب و کار و بودجه خود همچنین نوع آن بهترین روش تبلیغاتی را انتخاب کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha