• سه‌شنبه / ۴ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۰:۰۷
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1401050402807
  • خبرنگار : 71663

جنبش جهاد اسلامی فلسطین: پای اسرا هستیم، بهایش هرچه می‌خواهد باشد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین: پای اسرا هستیم، بهایش هرچه می‌خواهد باشد
خالد البطش، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی دوشنبه تاکید کرد جمعیتی که در باریکه غزه برای همراهی و همدلی با اسرا حاضر شدند، پیامی روشن دارند و آن این است که مردم فلسطین اسرا را تنها به حال خودشان رها نمی‌کند و در راه آنها خواهد ایستاد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، خالد البطش، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی در جریان تظاهرات این جنبش که تحت عنوان "اسرا را ناامید نمی‌کنیم" برگزار شد، گفت: این راهپیمایی برای اثبات اظهارات زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهادی اسلامی فلسطین است که اعلام کرده بود شهادت هر اسیر فلسطینی، پاسخی سخت را از مقاومت در گردان‌های سرایا قدس در کرانه باختری و غزه به همراهی دیگر جناح‌های مقاومت در پی خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه فلسطینیان در این راه تا آخرین لحظه آماده جانفشانی هستند و آماده فدا کردن خون خود در این راه می‌باشند، افزود: امروز یاد و خاطره نبرد "البنیان المرصوص" را زنده می‌کنیم که مقاومت در آن عزیزترین رهبران و رزمندگان خود را تقدیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه اسرا، امانتی گران بها هستند بیان کرد: جنبش جهاد اسلامی فلسطین و شاخه نظامی آن مسئولیت آزادی اسرا را برعهده دارند و بهای این مسئولیت هر چه باشد، جنبش جهاد اسلامی آماده پرداخت آن است.

خالد البطش بار دیگر بر التزام حفاظت و نگه داری از این امانت(اسرا) تاکید کرد و گفت: به اذن خداوند به توافق با رژیم صهیونیستی در رابطه با مبادله شرافتمندانه اسرا نزدیک هستیم.

وی ادامه داد: دو اسیر فلسطینی "رایان" و "عواوده" که در بازداشت اداری هستند، ‌به اعتصاب غذای خود جهت شکستن قانون بازداشت اداری ادامه می‌دهند.

عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی با محکوم کردن سکوت جامعه جهانی در قبال رنج این دو اسیر فلسطینی، از میانجی‌ها به ویژه مصر خواست تا برای آزادی این دو اسیر فورا مداخله کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha